۱۰ فقره انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام شناسایی و جمع‌آوری شد




کدخبر   17730

ایلام_ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام از شناسایی و جمع‌آوری ۱۰ رشته انشعاب غیرمجاز خانه باغ و کارگاه ” بچینگ بتن” در شهرک پشت فروگاه ایلام خبر داد.

Spread the love

به گزارش پی جور به‌نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، “محمد محمدی” اظهار کرد: انشعاب‌های غیرمجاز یکی از دلایل مهم‌ آسیب به شبکه آبرسانی و افت فشار آب در مناطق مختلف شهری و روستایی به شمار می‌رود.

وی افزود: بر این اساس شرکت آبفای استان، تمام توان و ظرفیت خود را برای برخورد با هرگونه بهره‌برداری غیرقانونی و غیرمجاز در تمامی بخش‌ها با هر نوع کاربری به کار گرفته است تا ضمن صیانت از حقوق سایر مشترکان، بتواند خدماتی مطلوب به مردم استان ارائه کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام تاکید کرد: در همین راستا نسبت به شناسایی و جمع‌آوری هشت رشته انشعاب غیر مجاز مربوط به خانه باغ‌های پشت فرودگاه ایلام و ۲ رشته در کارگاه بچینگ که از آب شرب به صورت غیر مجاز استفاده می‌کردند، اقدام شد.

محمدی یادآور شد: مشترکان در صورت مشاهده انشعابات غیرمجاز آب و فاضلاب از طریق تماس با مرکز ارتباطات مردمی (۱۲۲) و افراد سایر شهرستان‌ها با تلفن گویای حراست آبفای ایلام ( ۲۲۳۰۱۴۱_ ۰۸۴۳ ) و یا تماس با آبفای شهرستان خود، مانع تضییع حقوق همه مردم و تحقق عدالت اجتماعی در محدوده شهر و روستای خود شوند.

به گفته وی، استفاده از انشعاب آب غیر مجاز علاوه بر افزایش بی رویه مصرف آب، سبب بروز خسارت‌هایی به شبکه توزیع و تأسیسات خواهد شد. شهر ایلام ۹۲ هزار مشترک آب و حدود ۷۷ هزار مشترک فاضلاب دارد.تاسیسات تولید بتن آماده به عنوان “بچینگ” یا “بچینگ بتن” شناخته می شوند.

payjor.ir/?p=17730

Spread the love

فاطمه حمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کشاورزان دغدغه خرید گندم نداشته باشند/ نهضت "آرد و نان کامل" استارت خورد

س اردیبهشت 4 , 1403
ایلام_ مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان ایلام با بیان اینکه این نوید را به کشاورزان می دهم که دغدغه خرید گندم نداشته باشند گفت: اکنون که در فصل برداشت گندم قرار داریم با توجه به بارندگی های مناسب امسال در سطح زیر کشت (۶۵ هزار کشت آبی و ۹۲ هزار هکتار کشت دیم) پیش بینی می شود از ۴۰۰ هزار تُن تولید گندم بیش از ۳۳۰ هزار تُن خرید گندم داشته باشیم که امیدواریم پیش بینی خرید گندم به زودی محقق شود.

شاید برای شما جالب باشد

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع