تعامل و همکاری دانشگاه آزاد اسلام و بنیاد شهید بی نظیر است




کدخبر   17770

ایلام_ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: تعامل و همکاری دانشگاه آزاد اسلامی ایلام و بنیاد شهید بی نظیر و باید همکاری های دوجانبه در راستای خدمتگزاری و خدمت رسانی بیشتر  به خانواده بزرگ ایثارگران استان گسترش یابد.

Spread the love

به گزارش پی جور؛ محمد رحیمی در  جلسه ستاد شاهد و ایثارگران در دانشگاه آزاد اسلامی ایلام  اظهار کرد: درب های بنیاد شهید بر روی ارباب رجوع و به ویژه جامعه دانشگاهی باز است و بهترین و مهمترین خدمت در بزرگداشت خانواده بزرگ ایثارگران پیگیری و حل مشکلات آنان است.

وی بیان کرد: امکانات و توان استان برای حل مشکلات ایثار گران محدود است اما الحمدالله  تمام مسئولین استانی در تکریم و حل مشکلات  ایثارگران پای کار هستند.

در این نشست رییس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام‌گفت: تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت یک وظیفه ملی است و مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی برای این مهم با تمام توان در میدان است.

دکتر بهروز ناصری اضافه کرد: بیشترین تعداد دانشجوی عضو خانواده بزرگ ایثارگران استان در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند و الحمدالله اکثرا جز دانشجویان ممتاز هستند.

وی بیان کرد انصافا مدیران و مجموعه بنیاد شهید ایلام خادم شهدا و ایثارگران هستند و در این راستا تمام ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی در خدمت مجموعه انقلابی بنیاد شهید قرار می گیرد.

payjor.ir/?p=17770

Spread the love

فاطمه حمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اینفوگرافیک| علائم کمبود ویتامین D

پ اردیبهشت 13 , 1403
علائمی که نشان می‌دهند کمبود ویتامین D دارید! -اغلب مریض می‌شوید -نوسانات خلقی یا افسردگی را تجربه می‌کنید - احساس خستگی می‌کنید -درد عضلانی دارید -دچار کمر درد هستید

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع