انقلاب اسلامی همینه پوشالی آمریکا را به چالش کشیده است




کدخبر   6391

سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در یادواره شهدا و ایثارگران ایل قجر که در مصلی شهر ایلام برگزار شد ، گفت: ایران امروز در فراز یک نبرد بزرگ با قدرت‌های استکباری بوده و در این نبرد نقش مردم تعیین‌کننده‌ترین عامل پیروزی ایران است.

وی افزود: انقلاب اسلامی در حال حاضر به نبوغ سیاسی لازم رسیده و این جایگاه به‌واسطه نگرش‌های سیاسی بین‌المللی است، ایران اسلامی از آغازین سالهای گام دوم انقلاب اسلامی عبور کرده و به دستاوردهای بسیاری رسیده است.

سردار شاکرمی با بیان اينکه امروز انقلاب اسلامی مقتدر است؛ اظهار کرد: در هیچ مقطعی از تاریخ اینگونه در عرصه بین الملل نقش آفرین نبوده و علیرغم همه فشارها و سختی ها و توطئه و فتنه و جنگ نرم و سرد اما مقتدرانه ایستاده است. دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی با وجود سنگ اندازی های بی حد و حصر دشمنان، هیمنه پوشالی غرب و آمریکا را به چالش کشیده که این موارد باید به نسل جوان منتقل شود.

سردار شاکرمی تاکید کرد: برای تبیین دستاوردهای انقلاب در سطح داخلی و بین المللی و نیز ارتقای جهت گیری‌های انقلاب، تک تک افراد جامعه مسوولیت دارند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام رشادت عشایر و ایلات استان ایلام را مورد اشاره قرار داد و گفت: ایل قجر به‌مانند دیگر ایلات استان، در دوران دفاع مقدس حماسه‌های بزرگی را خلق کرده و عشایر این استان در دفاع از مرزهای کشور کارنامه درخشانی دارند.

Spread the love

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

واگذاری چهار هزار و ۱۷۸ سند بنیاد علوی در ایلام

ج بهمن 17 , 1399
مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان ایلام از واگذاری چهار هزار و ۱۷۸ سند بنیاد علوی به اقشار مختلف مردم استان خبر داد. به گزارش پی جور، یوسف فریادی زاده صبح روز شنبه در مراسم واگذاری یکصد هزار مین سند املاک غصب شده توسط خاندان پهلوی با حضور رئیس […]

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع