‍ سردار شاکرمی: شهرداری ایلام در فضای سازی شهری متناسب با کنگره شهداء سنگ تمام گذاشت




کدخبر   9070

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با حضور در شهرداری ایلام از نقش شهرداری در فضاسازی متناسب با کنگره ملی ۳۰۰۰ شهید استان ایلام تقدیر و تشکر کرد.

سردار جمال شاکرمی با اشاره به برگزاری کنگره شهدای استان گفت: مهمترین اتفاق و رویداد فرهنگی که با مشارکت مردم و مسئولان در استان ایلام برگزار شد کنگره ملی ۳۰۰۰ شهید استان ایلام بود و با برنامه های متنوع توانست که حال و هوای شهرها و روستاهای استان را متحول کند و یاد و خاطرات شهداء و رزمندگان را در جسم و جان مردم و نسل هایی که جنگ را ندیده اند زنده کند.

وی با اعلام آمادگی سپاه استان برای اجرای برنامه‌ها و فضاسازی فرهنگی در نقاط مختلف سطح شهر و به ویژه مرکز شهر ایلام گفت: شهرداری ایلام با تکیه بر اراده جهادی و در سایه تلاش های بی وقفه و شبانه روزی پرسنل خدوم و زحتمکش خود توانست که فضای ارزشی و متناسب با کنگره شهداء را در سطح معابر و میادین شهر ایجاد نماید و رضایت خاطر مردم و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را بدنبال داشت‌ و انتظار هست که این برنامه ها با قوت ادامه یابد.

منصوری سرپرست شهرداری ایلام در این دیدار با اشاره به اینکه انجام کارهای فرهنگی سطح شهر در شهرداری با جدیت دنبال می‌شود گفت:

در راستای فضاسازی و تزیینات شهری متناسب با کنگره شهدا ، تعداد ۷۸ المان مزین به ۵۲ تابلو عکس شهدای شاخص استان و ۴ طاق نصرت در بلوار شهید حاج قاسم سلیمانی و پیاده راه شهید طالقانی و دیگر نقاط سطح شهر نصب شده است.

وی در ادامه به نصب ۱۳۰۰۰ پرچم ثابت و خودرویی ، رژه خودرویی تاکسی داران، نصب ریسه به طول۱۶۰۰۰ متر ، توزیع بسته‌های فرهنگی و چاپ ۲ عنوان کتاب ،اجرای نمایش های خیابانی توسط شهرداری اشاره کرد.

وی در رابطه با خدمات عمرانی شهرداری در راستای کنگره شهدا گفت: علاوه بر انجام نورپردازی و اجرای تاسیسات و کاشت گیاهان و گلهای زینتی ، جهت رفاه حال شهروندان عزیز برای تردد در مسیر ورودی محل برگزاری کنگره شهدا در منطقه چغاسبز ، در مساحتی بالغ بر ۶۰۰۰ متر مربع ۷۵۰۰۰ مترمکعب شن ریزی با استفاده از ماشین آلات راهسازی انجام شده است.

Spread the love

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام در گرامیدشت ١۶ آذر

س آذر 16 , 1400
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو بیانیه صادر کرد پی جور ایلام/ در بخش هایی از بیانیه به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو تاکید شده است: متن بیانیه به این شرح است : شانزدهم آذر یادآور رشادت دانشجویانی است که در سال ۱۳۲۲ با غیرتی مثال‌زدنی و فریادی […]

شاید برای شما جالب باشد

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع