۷۰۵هزار نفر به پزشکان تامین اجتماعی ایلام مراجعه کردند




کدخبر   6353

مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام گفت: از ابتدای سال تا پایان آذرماه ۷۰۵ هزار و ۳۵۷ نفر به پزشکان عمومی، متخصص و دندانپزشکان تامین اجتماعی ایلام مراجعه کرده اند.
️ دکتر علیرضا رمضانی اظهار داشت: ۱۹۲ هزار و ۳۶۵ نفر به پزشکان عمومی و ۱۳ هزار و ۳۱۳ نفر نیز به دندانپزشکان طرف قرارداد این سازمان در ۹ ماهه امسال مراجعه کرده اند.
وی افزود: تعداد مراجعان به پزشکان متخصص ۱۷ هزار و ۵۱۴ نفر، مراجعه به آزمایشگاه ۱۱۸ هزار و ۱۵۲ نفر، مراجعه به رادیولوژی ۴۳ هزار و ۴۹۴ نفر و مراجعه به داروخانه نیز ۴۹۳ هزار و ۲۸۶ نفر در ۹ ماهه امسال بوده است.
دکتر رمضانی با بیان اینکه ۳۹۴ مرکز وابسته طرف قرارداد این مدیریت درمان است، گفت: ۲۸ پزشک عمومی، ۸۴ پزشک متخصص، ۲۶ دندانپزشک، ۷۵ داروخانه ، ۴۹ آزمایشگاه و ۱۹ مرکز رادیولوژی قرارداد همکاری با مدیریت درمان تامین اجتماعی استان ایلام را دارند

Spread the love

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

طرح نظارتی نوروز 1400 از 15 بهمن در ایلام اجرا خواهد شد

ی بهمن 12 , 1399
معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان طرح نظارتی نوروز ۱۴۰۰ از ۱۵ بهمن در ایلام اجرا خواهد شد ️معاون بازرسی ونظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام از آغاز طرح نظارتی نوروز از ۱۵ بهمن ماه سال جاری تا ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ در استان ، […]

شاید برای شما جالب باشد

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع