کسب رتبه اول درصد تحقق درآمدکل ورتبه سوم درآمد عملیاتی مخابرات منطقه ایلام درارزیابی شرکت مخابرات ایران




کدخبر   12011

پی جور_ مخابرات منطقه ایلام در آخرین ارزیابی شرکت مخابرات ایران درسال ۱۴۰۰با کسب رتبه اول درصد تحقق درآمد کل ورتبه سوم درآمد عملیاتی در جایگاه استان‌های برتر کشور قرار گرفت.

Spread the love

به گزارش پی جور ایلام به نقل از روابط عمومی،مهندس اسدی، مدیر مخابرات منطقه ایلام ضمن اعلام خبر فوق  اظهار داشت: طی ارزیابی به‌عمل آمده از سوی شرکت مخابرات ایران در سال ۱۴۰۰، مخابرات منطقه ایلام موفق به کسب مقام اول درصد تحقق درآمدکل ورتبه سوم درآمد عملیاتی دربین سایرمناطق کشور شده است

مدیر مخابرات منطقه ایلام ضمن تقدیر از تلاش کارکنان مخابرات منطقه ایلام بیان داشت: رشد و ارتقای مخابرات منطقه ایلام جز با تلاش و کوشش همکاران مخابراتی در همه حوزه ها محقق نخواهد شد‌.

مهندس اسدی در ادامه افزود: با توجه به رشد شاخص‌های مختلف، امید است با اتکای به خداوند متعال، در سایرحوزه‌ها نیز موفق به کسب عنوان برتر شویم و انتظار مى‌رود، کارکنان همه تلاش خود را در راه رسیدن به جایگاه واقعی به‌کار برند.

https://payjor.ir/?p=12011
Spread the love

فاطمه حمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام: رتبه سوم این شرکت با ۱۲۱ درصد عملکرد در مدیریت بار کشور در هفته جاری

د تیر 13 , 1401
پی جور_ مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام با اعلام این خبر اظهار داشت: با انجام فعالیت های گسترده همکاران گرامی و مشارکت و مدیریت مصرف مناسب مشترکین این شرکت، موفق به دستیابی به رتبه سوم عملکرد در حوزه مدیریت بار و پیک سایی در کشور در هفته جاری شدیم.

شاید برای شما جالب باشد

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع