۶۴ هکتار از اراضی شهرک های صنعتی ایلام بازپس گرفته شد




کدخبر   16336

ایلام_ مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایلام گفت: طی یکسال گذشته ۶۴ هکتار از اراضی راکد شهرک های صنعتی ایلام باز پس گیری شده است.

Spread the love

به گزارش پی جور؛ موسی حاتمی اظهار داشت: با توجه به بازپسگیری ۶۴ هکتار از زمین های صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی سطح استان و همچنین وجود زیرساخت ها، امکان جذب سرمایه گذار در سراسر استان فراهم شده است و این شرکت در تلاش است که در جهت توازن صنعت در استان سرمایه گذاران جدید را در تمامی شهرکها و نواحی استان مستقر نماید.

وی در پایان افزود: با حمایت های استاندار محترم ایلام و تلاش های مجموعه شرکت شهرک های صنعتی انشالله در ماه های آتی نوید بخش خبرهای خوبی در حوزه های سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی استان ایلام هستیم.

payjor.ir/?p=16336

Spread the love

فاطمه حمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گزارش تصویری| آیین افتتاح طرح های گردشگری استان ایلام

ج مهر 7 , 1402
ایلام_ مراسم افتتاح ۱۸۸پروژه کشوری توسط مهندس ضرغامی به صورت وبینار در روستای هدف گردشگری طولاب بخش سیوان میش خاص با حضور عباسی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام، شریفی مدیرکل گردشگری استان وجمعی از مدیران مرتبط برگزار گردید.

شاید برای شما جالب باشد

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع