صنعت پتروشیمی پیوند دانش و تلاش است




کدخبر   6057

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام با صدور پیامی هشتم دی‌ماه روز 《صنعت پتروشیمی》 را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

ایران اسلامی به عنوان یکی از پیشگامان صنعت پتروشیمی در جهان از سال ۱۳۳۸ که اولین کلنگ این صنعت در شیراز بر زمین زده شد، روز بروز در مسیر توسعه و پیشرفت گام برداشته و امروز به یک درخت پرثمر و تنومندی تبدیل شده است که شاخه‌های آن سایه بر صنعت کشور گستردانیده است.
🔹صنعت پتروشیمی امروز دوران درخشانی در تولید و ارزآوری را سپری می‌کند و این صنعت با پیوند دانش و تلاش به یک صنعت مهم با تولید و اشتغالزایی حداکثری گام برداشته است و راه‌اندازی چند واحد پتروشیمی در کشور در شرایط سخت تحریم‌های ظالمانه نشان از بی‌اثر بودن این تحریم‌هاست.
جوانان و فرزندان سرزمین آلامتو با تعهد و علم‌آموزی در کنار آموزش و تجربه‌‌اندوزی هر کدام آینده‌ درخشان این صنعت را رقم زده‌اند و رویش و زایش نهال‌های دیروز در باروری این صنعت بزرگ به وضوح قابل مشاهده است.
اینجانب یک بار دیگر تلاش‌های شبانه‌روزی هم‌سنگران جهادگر خود در فاز دوم پتروشیمی و بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی غرب کشور را صمیمانه ارج نهاده و روز《صنعت پتروشیمی》 را خدمت یکایک همکاران در کلیه‌ واحدهای مجتمع پتروشیمی ایلام تبریک عرض می‌کنم.

حسن نجفی‌سمنانی
مدیر عامل پتروشیمی ایلام

Spread the love

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بهره‌برداری از پلی‌پروپیلن ایلام تا سال 1401/ آماده تامین خوراک طرح‌های پائین دستی پلی‌پروپیلن هستیم

ی دی 7 , 1399
مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با اشاره به پیشرفت ۵۰ درصدی ساخت کارخانه پلی‌پروپیلن پتروشیمی ایلام و بهره برداری از این طرح پتروشیمی تا سال ۱۴۰۱، اعلام کرد: هلدینگ خلیج فارس برای تامین خوراک صنایع تکمیلی و پائین دستی پلی‌پروپیلن به سرمایه گذاران بخش خصوصی تضمین می‌دهد. به گزارش […]

شاید برای شما جالب باشد

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع