وصول طلب ۵۵۰ میلیارد تومانی شرکت گاز استان از پتروشیمی ایلام




کدخبر   15972

ایلام_ رییس حقوقی و پیمانهای شرکت گاز استان ایلام شرکت گاز ایلام در راستای وصول مطالبات خود به مبلغ حدود ۵۲۰ میلیارد تومان (گاز بهای مصرفی)از طریق واحد اجراییات اداره ثبت ایلام اقدام به توقیف حسابهای پتروشیمی نزد برخی از بانکها (ملت،تجارت و صادرات…) نموده است.

Spread the love

‍ به گزارش مریم نظری خبرنگار پایگاه خبری پی جور؛ ماردین نظری اظهار داشت: پس از توقیف حساب‌های مذکور، واحد اجراییات ثبت، ابلاغیه‌ای به بانک صادرات جهت واریز مبلغ بدهی به حساب ثبت ارسال نموده است.

رییس حقوقی و پیمانهای شرکت گاز استان ایلام ادامه داد: پیگیری واحد حقوقی شرکت گاز حکایت از آن دارد که عوامل بانک صادرات ازجمله شعبه شهدای گمنام از انجام وظایف خود در این خصوص طفره رفته و از اجرای قانون استنکاف می ورزند؛ این درحالیست که به موجب قانون قبوض آب،برق و گاز در حکم اسناد لازم الاجرا هستند و بانکها موظفند به محض دریافت ابلاغیه‌های صادره از اجراییات ثبت اقدامات قانونی را در راستای توقیف و برداشت از حساب بدهکاران بعمل آورند.

این مسئول در پایان با تاکید بر اینکه بدیهی است استکاف از اجرای قانون قابلیت پیگیری و مجازات دارد و انتظار میرود که دادستان محترم و نهادهای نظارتی(سازمان بازرسی و…) کمافی السابق تخلفات مجریان قانون را رصد نمایند، تصریح کرد: شایان ذکر است که تمام بانک‌ها روزانه بسیاری از مطالبات خود را از طریق واحد اجراییات ثبت و بطور قانونی وصول میکنند ولی چرا از اعمال قانون در راستای پرداخت مطالبات شرکت گاز ایلام طفره میروند جای تامل دارد.

payjor.ir/?p=15972

Spread the love

فاطمه حمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عملیات مبارزه با انگل لورانتوس در سطح جنگل های ایلام اجرا شد

چ شهریور 8 , 1402
ایلام_ یکی از مهمترین آفاتی که به شدت جنگل های این استان را تهدید می کند، گیاه نیمه انگلی لورانتوس از خانواده "لورانتاسه" است

شاید برای شما جالب باشد

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع