رئیس جدید اداره گاز ناحیه مهران معرفی و منصوب گردید




کدخبر   4718

عباس شمس اللهی مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام به همراه چند نفر از روسای واحدهای ستادی با حضور در دفتر فرماندار شهرستان مهران، بهروز نجفی را بعنوان رییس جدید اداره گاز شهرستان مهران معرفی و منصوب نمود.

شمس اللهی وضعیت گازرسانی شهرستان مهران را در حوزه شهری و روستایی ۱۰۰ درصد اعلام نمود

وی اجرای عملیات گازرسانی به روستای بانروشان بعنوان تنها روستای باقیمانده شهرستان را بدلایل قوانین و مقررات گازرسانی از جمله تعداد کم خانوارهای ساکن، بُعد مسافت از خطوط و هزینه بالای سرانه خانوار جهت گازرسانی را در حال حاضر فاقد شرایط و توجیه گازرسانی اعلام نمود و ابراز امیدواری نمود در آینده نزدیک و با افزایش سرانه گازرسانی خانوار روستایی بتوانیم این روستا را نیز گازرسانی کنیم.

در پایان این مراسم مدیر عامل شرکت گاز استان و فرماندار ضمن حضور و بازدید از اداره گاز شهرستان، از زحمات آقای سجاد نصیریان رییس سابق اداره گاز شهرستان تقدیر و بهروز نجفی بعنوان رییس جدید اداره گاز ناحیه مهران معارفه گردید.

Spread the love

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کاهش آمار مددجویان فاقد مسکن در استان ایلام به ۶۱۱ خانوار

س تیر 10 , 1399
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از کاهش آمار مددجویان فاقد مسکن در استان ایلام به ۶۱۱ خانوار خبر داد و گفت: مشکل اصلی برای صاحب خانه شدن این خانواده ها نداشتن زمین است. قنبر موسی نژاد عصر سه شنبه در آیین واگذاری یک واحد مسکونی به یکی از خانواده‌های مددجوی […]

شاید برای شما جالب باشد

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع