نیازمند تعامل بیشتر نیروی انتظامی در برخورد با تخلفات حوزه آبی هستيم




کدخبر   6349

‍ ‍به گزارش پی جور و به نقل از روابط عمومی،  مهندس پوراحمد مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای ایلام با فرمانده جدید نیروی انتظامی دیدار و گفتگو نمودند .
در این دیدار مهندس پوراحمد ضمن ارائه گزارشی از وضعیت منابع آب استان گفت: شرکت آب منطقه‌ای ایلام علاوه بر وظیفه تامین آب در بخشهای مختلف شرب، صنعت، کشاورزی و محیط زیست ، برابر قانون توزیع عادلانه آب مسئول حفاظت و صیانت از منابع آب است که برای موفقیت در این امر نقش نیروی انتظامی بسیار پررنگ و تعیین کننده است.
وی ادامه داد: تجاوز به حریم و بستر رودخانه ها در واقع تعرض به حقوق عامه است و چه بسا خسارات جبران ناپذیری از حیث جانی و مالی به مردم وارد نماید که با اقدام پیشگیرانه میشود از آن جلوگیری بعمل آورد و این جز با همکاری همه ذی مدخلان بخصوص نیروی قدرتمند انتظامی محقق نخواهد شد .
مهندس پوراحمد در ادامه به مديريت سیلاب در سال ۹۸ اشاره کرد و افزود‌: با اقدام به موقع مدیریت بحران استان به ریاست استاندار محترم منجمله تخلیه بموقع مخازن سدها و در نتیجه مهار روان آب ها از بروز خسارات سنگین به استان جلوگیری شد و این نمونه موفق یک کار تیمی با مدیریت واحد بود که در ایلام اتفاق افتاد.
مهندس پوراحمد ضمن تشکر و قدردانی از همکاری موثر نیروی انتظامی در سنوات گذشته در برخورد با تخلفات حوزه آب تصریح کرد: در حوزه حفاظت و بهره برداری تخلفاتی وجود دارد که نيازمند تعامل بیشتر نیروی انتظامی هستيم و توقع داریم بیش از پیش این همکاری در راستای پیشگیری از وقوع جرم محقق شود.

در ادامه سرهنگ القاصی مهر فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام به اهمیت حوزه منابع آبی و تخلفات مربوط به آن اشاره نمود و تاكيد كرد: نیروی انتظامی استان امادگي كامل دارد تا در برخورد با متخلفين و در راستاي پیشگیری از هرگونه تخلف در حوزه آب برخورد قاطع نمايد

Spread the love

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

۷۰۵هزار نفر به پزشکان تامین اجتماعی ایلام مراجعه کردند

ش بهمن 11 , 1399
مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام گفت: از ابتدای سال تا پایان آذرماه ۷۰۵ هزار و ۳۵۷ نفر به پزشکان عمومی، متخصص و دندانپزشکان تامین اجتماعی ایلام مراجعه کرده اند. ️ دکتر علیرضا رمضانی اظهار داشت: ۱۹۲ هزار و ۳۶۵ نفر به پزشکان عمومی و ۱۳ هزار و ۳۱۳ نفر […]

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع