نزاع دسته جمعی در دره شهر منجر به قتل شد




کدخبر   15405

ایلام_ فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر گفت: نزاع دسته جمعی در دره شهر باعث قتل جوان ۲۵ ساله ای شد.

Spread the love

به گزارش پی جور؛ سرهنگ کرم حسنی در باره جزئيات اين خبر، اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع و درگیری چند نفر در میدان امام رضا(ع) دره شهر، بلافاصله ماموران انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی در محل نزاع، فردی ۲۵ ساله به علت ضربات چاقو در این درگیری به قتل رسیده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دره‌شهر ادامه داد: با حضور مقام قضائی در محل درگیری و اقدام به موقع پلیس، قاتل و سه نفر دیگر از عاملان نزاع و درگیری در کمتر از یک ساعت دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شدند.

سرهنگ حسنی با بیان اینکه چاقوی که باعث قتل جوان دره شهری شده بود کشف شد، بیان داشت: قاتل به همراه دیگر دستگیرشدگان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: حفظ نظم و امنيت مردم خط قرمز پليس است و افرادی که بخواهند آن را خدشه‌دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی مجموعه انتظامی مواجه خواهند شد.

payjor.ir/?p=15405

Spread the love

فاطمه حمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

راه‌اندازی کتابخانه‌های‌ سیار به مدارس و مناطق محروم کل استان تعمیم یابد

س خرداد 9 , 1402
ایلام_ معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با اشاره به راه‌اندازی کتابخانه‌های سیار در مدارس و مناطق محروم شهرستان‌ ایلام گفت: این اقدام ارزشمند که در مرحله اول با استقبال پُرشور دانش‌آموزان همراه شد نیاز است در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی به کل مناطق استان تعمیم یابد.

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع