مدیرعامل پتروشیمی ایلام آغاز دهه فجر انقلاب را تبریک گفت




کدخبر   6342

مهندس حسن نجفی‌سمنانی مدیر عامل شرکت پتروشیمی ایلام با صدور پیامی فرارسیدن ۲۲ بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
در این پیام آمده است:

“والفجر ولیال عشر والشفع والوتر والیل اذایسر”

۲۲ بهمن سرآغاز رهایی ملت ستمدیده ایران از ظلم و استبداد و نقطه عطفی در تاریخ این سرزمین کهن است و در چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب، یاد و خاطره‌ی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی را گرامی می‌داریم.
ایران اسلامی در گام دوم انقلاب پیروزمندانه با تلاش و خودباوری فرزندان این مرز و بوم قله‌های آزادگی، استقلال و پیشرفت را در سایه‌ی عزت، افتخار و غرور ملی طی نموده است و مدافعان و سنگر‌سازان وطن در جبهه‌‌های انقلاب و دفاع مقدس و در سنگر تولید و نوآوری مرزهای تحریم را در هم شکسته و با بومی‌سازی تکنولوژی‌ها و دانش روز دنیا بویژه در عرصه صنعت پتروشیمی در مسیر توسعه و تعالی گام برداشته‌اند.
اینجانب با گرامیداشت ۲۲ بهمن سال ۵۷ سالروز پیروزی بزرگ ملت ایران، به روح پرفتوح امام راحل(ره) شهدای انقلاب و دفاع مقدس درود می‌فرستم و امیدوارم تحت زعامت مقام معظم رهبری گام‌های توسعه و آبادانی در ایران اسلامی و ایلام سرافراز استوار و محکم برداشته شود.

Spread the love

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

‍ استاندارد ايلام و تکریم خانواده معظم شهدا

ش بهمن 11 , 1399
به گزارش پی جور و به نقل از روابط عمومی استاندارد ايلام، مهناز همتی مدیرکل استاندارد استان در راستای فعاليت هاي فجر انقلاب و دیدار با خانواده معظم شهدا و همزمان با روز تکریم مادران شهید با حضور در منزل شهید علی ملکی، عباس و باقر ملکی از شهداي ۸ […]

شاید برای شما جالب باشد

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع