‍ استاندارد ايلام و تکریم خانواده معظم شهدا




کدخبر   6344

به گزارش پی جور و به نقل از روابط عمومی استاندارد ايلام، مهناز همتی مدیرکل استاندارد استان در راستای فعاليت هاي فجر انقلاب و دیدار با خانواده معظم شهدا و همزمان با روز تکریم مادران شهید با حضور در منزل شهید علی ملکی، عباس و باقر ملکی از شهداي ۸ سال دفاع مقدس، از نزدیک دیدار و گفتگو کرد.

همتی هدف از برنامه گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران استان ایلام در طول ۸سال دفاع مقدس را تکریم و قدر شناسی از خانواده معظم شهدا دانست و گفت : قدردانی از این عزیزان فضیلتی بزرگ و عملی ارزشمند است.

وی در ادامه افزود: خانواده شهدا و ایثارگران مدال افتخار انقلاب هستند و وظیفه اصلی این عزیزان، پاسداشت این مدال و خون شهدای گرانقدر و ترویج ایثارگری آنهاست.

همتی در پایان این دیدار به پای درد و دل همسر شهید علی ملکی که دو پسر خود را هم در راه پاسداری از انقلاب، تقدیم کرده بود، نشست و در جریان مشکلات این بانوی گرانقدر قرار گرفت و طی تماس با مدیرکل بنیاد شهید استان خواستار رسیدگی و حل مشکلات این بانوی صبور شد.

در این دیدار مدیرکل استاندارد استان با اهدای لوح سپاس از همسر شهید بزرگوار و مادر شهیدان گرانقدر قدردانی کرد

Spread the love

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آغاز اجرای طرح "آب امید" در استان ایلام

ش بهمن 11 , 1399
آب امید پس از برق رایگان دومین طرحی است که دولت تدبیر و امید به منظور کمک به اقشار کم درآمد و در عین حال کم مصرف در دستور کار قرار داده است. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان  ایلام برآورد کرده است که دستکم ۲۰ درصد مشترکان این استان در قالب طرح آب […]

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع