فعالیت قوی سامانه بارشی از فردا شب در ایلام




کدخبر   15007

ایلام_ کارشناس پیش بینی هواشناسی ایلام گفت: سامانه بارشی قوی و موثر از فردا شب در آسمان استان ایلام فعال می شود و ریزش های آن تا اواسط هفته ادامه خواهد داشت.

Spread the love

به گزارش پی جور؛ احسان احمدی نژاد اظهار داشت: این سیستم بارشی از فردا شب فعالیت خود را آغاز کرده و روز سه شنبه به تدریج از استان خارج خواهد شد.

وی افزود: فعالیت این سامانه همراه با بارش باران، رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید، بارش تگرگ در مناطق مستعد، خطر صاعقه و مه گرفتگی در گردنه ها و جاده های کوهستانی است.

احمدی نژاد یادآور شد: کاهش دید افقی به علت وجود مه، طغیان رودخانه ها و مسیل ها، لعزندگی معابر و جاده ها و کندی در تردد از پیامدهای این سیستم بارشی است.

وی به گردشگران نوروزی که در دامان طبیعت اقدام به برپایی چادر کرده اند، توصیه کرد: باتوجه به وزش باد نسبت به استحکام چادرها و سازه های سبک مطمئن شوند.

وی ادامه داد: مردم از اتراق در نزدیکی و حاشیه رودخانه ها، مسیل ها، خشکه رودها و صعود به ارتفاعات یا ترددهای غیرضروری خودداری کنند.

به گفته احمدی نژاد این سیستم قوی بارشی در روزهای یکشنبه و دوشنبه باعث افت دمای روزانه بین پنج تا هفت درجه می شود.

وی افزود: با خروج این سامانه بارشی از استان ایلام در روز سه شنبه، احتمال بارش های ضعیف، منقطع و نقطه ای در طی این روز وجود دارد.

payjor.ir/?p=15007

Spread the love

فاطمه حمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

قطعی آب در شهر ایلام نداریم

ج فروردین 4 , 1402
ایلام_ مدیر روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان با شروع ماه مبارک رمضان و توزیع مناسب آب درحال حاضر هیچگونه قطعی آبی در شهر ایلام وجود ندارد.

شاید برای شما جالب باشد

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع