دادستان ایلام: امنیت جامعه خط قرمز ماست




کدخبر   17470

ایلام_ دادستان مرکز استان در خصوص طرح ارتقای امنیت اجتماعی گفت: ما در مقابله با اراذل و اوباش و بر هم زنندگان آرامش جامعه با هیچ شخصی مماشات نمی‌کنیم چرا که امنیت جامعه خط قرمز ما است.

Spread the love

به گزارش پی جور؛ عبدالوهاب بخشنده با بیان اینکه در سال‌های گذشته مردم ایلام در بسیاری از برهه‌های تاریخی روحیه امنیت‌ طلبی خود را اثبات کرده‌اند، گفت: اجازه نمی‌دهیم چند نفر اراذل و اوباش و سودجو به خاطر مطامع شخصی خود شهروندان، بازاریان و کسبه را به دردسر بیندازند و مشکلاتی برای آنها ایجاد کنند.

بخشنده افزود: برخورد با اراذل و اوباش را رویکرد اصلی خود می دانیم و کسانی که با اخلال در نظم و امنیت جامعه در سطح شهر حضور دارند را از جامعه حذف می‌کنیم.

وی تصریح کرد: استان ایلام، استان گردشگرپذیر است و ما با رویکرد ایجاد امنیت مردم و مسافران، برنامه‌های خود را عملیاتی می کنیم.

دادستان ایلام یادآور شد: با قاطع ترین نوع، با اراذل و اوباش برخورد می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم نظم و امنیت عمومی در جامعه به هم بریزد.

payjor.ir/?p=17470

Spread the love

فاطمه حمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رهایی یک زندانی پس از ۱۸ سال

س اسفند 15 , 1402
ایلام_ رئیس کل دادگستری استان ایلام گفت: یک زندانی که سالهای متمادی بدلیل عدم توانایی رد مال در زندان به سر می برد با کمک خیرین و مردم نیکوکار پس از ۱۸ سال از زندان آزاد شد.

شاید برای شما جالب باشد

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع