شهربازی های غیراستاندارد ایلام، درکمین سلامت فرزندانمان




کدخبر   17648

ایلام_ مدیرکل استاندارد ایلام گفت: شهربازی‌های غیراستاندارد در کمین سلامت خانواده ها قرار دارد و در صورت استفاده از وسایل شهربازی های غیراستاندارد می‌تواند خسارت‌های جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد.

Spread the love

به گزارش پی جور؛ یادگار محمدی تصریح کرد: با گرم شدن هوا و استفاده بیشتر خانواده‌ها از شهربازی‌ها و مراکز تفریح جمعی لزوم توجه بیشتر به استاندارد دستگاه‌ها و وسایل بازی نصب شده در این استان را دوچندان کرده است.

وی بیان کرد: استانداردسازی وسایل بازی شهربازی‌ها همواره یکی از دغدغه‌های اجتماعی بوده که در صورت غفلت خسارت‌ها و آسیب‌های مادی و معنوی زیادی برجا می‌گذارد که پیشگیری از آن نیازمند نظارت مستمر دستگاه‌های ذیربط و متولیان شهربازی‌هاست.

مدیرکل استاندارد ایلام اذعان داشت: بیشترین مشکل وسایل تفریحی و بازی در زمینه استاندارد متوجه پارک‌های بازی شهرداری‌های استان است؛ تمامی مسئولیت حوادث و عواقب حقوقی ناشی از استفاده، راه‌اندازی و بهره‌برداری از تجهیزات فاقد مجوز استاندارد، متوجه بهره‌برداران و متولیان خواهد بود.

وی گفت: در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و با توجه به آسیب پذیری کودکان در هنگام استفاده از تجهیزات شهربازی و پارک‌های بازی که گاهاً منجر به وقوع حوادث غیر قابل جبران می‌گردد این اداره کل، پس از تذکر و اخطارهای قانونی لازم،  طرح ساماندهی تجهیزات بازی غیراستاندارد در سطح استان را آغاز نموده است.

محمدی تصریح کرد: این اداره کل به تمامی بهره برداران تجهیزات بازی غیر استاندارد در سطح استان اعلام نموده که هر چه سریعتر در راستای رفع عیوب تجهیزات بازی اقدامات لازم را به عمل آورند.

مدیرکل استانداردایلام گفت :در صورت عدم استانداردسازی تجهیزات و وسایل بازی، این اداره کل طبق قانون،  نسبت به معرفی مالکان متخلف به مراجع قضایی و پلمپ و جمع آوری وسایل بازی اقدام می‌کند.

payjor.ir/?p=17648

Spread the love

فاطمه حمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ثبت تصویر پلنگ ایرانی در دهلران

پ فروردین 23 , 1403
ایلام_ مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام از مشاهده و ثبت تصویر گونه پلنگ ایرانی در یکی از زیستگاه‌های کوهستانی بخش زرین آباد از توابع شهرستان دهلران خبر داد.

شاید برای شما جالب باشد

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع