ثبت تصویر پلنگ ایرانی در دهلران




کدخبر   17653

ایلام_ مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام از مشاهده و ثبت تصویر گونه پلنگ ایرانی در یکی از زیستگاه‌های کوهستانی بخش زرین آباد از توابع شهرستان دهلران خبر داد.

Spread the love

به گزارش پی جور؛ علیرضا محمدی با اعلام این خبر، گفت: مستند سازی حضور این گونه حمایت شده با نصب دوربین تله‌ای توسط محیط بان مهدی مامی و با همکاری و همراهی افراد بومی منطقه انجام گرفت.

وی با بیان اینکه امنیت زیستگاه و غذای مورد نیاز، دو عامل مهم در حفظ گونه پلنگ در زیستگاه‌های استان است، افزود: گشت و کنترل در زیستگاه‌ها توسط یگان‌های حفاظت محیط زیست شهرستان‌ها بصورت مداوم صورت می‌گیرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام در پایان از همکاری و همراهی جامعه محلی خصوصاً آقایان جواد میرزایی و هادی مرادی با مأمورین یگان حفاظت محیط زیست و نصب دوربین‌های تله‌ای قدردانی نمود.

payjor.ir/?p=17653

Spread the love

فاطمه حمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

واریز نخستین مرحله مستمری مددجویان کمیته امداد ایلام با 30 درصد افزایش در سال جدید

ج فروردین 24 , 1403
ایلام_ معاون امور حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان ایلام گفت: مستمری فروردین ماه مددجویان کمیته امداد این استان با 30 درصد افزایش به حساب آنها واریز شد.

شاید برای شما جالب باشد

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع