واریز نخستین مرحله مستمری مددجویان کمیته امداد ایلام با ۳۰ درصد افزایش در سال جدید




کدخبر   17656

ایلام_ معاون امور حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان ایلام گفت: مستمری فروردین ماه مددجویان کمیته امداد این استان با ۳۰ درصد افزایش به حساب آنها واریز شد.

Spread the love

به گزارش پی جور؛ عباس محمد زاده افزود: مستمری جدید خانواده های مددجو در سال جدید پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوار های یک نفره یک میلیون تومان، دونفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان ، سه نفره ۲ میلیون تومان، چهار نفره ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و پنج نفره به بالا ۳ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

وی همچنین گفت: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده های مددجو بوده و این خانواده ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می کنند.

به گفته ی معاون امور حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان ایلام هم اکنون تعداد  ۶۱۸۰۸ نفر در قالب  ۲۷۵۲۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان ایلام هستند.

payjor.ir/?p=17656

Spread the love

فاطمه حمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

۸۰ درصد تسهیلات اشتغال در بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام جذب شد

ج فروردین 24 , 1403
ایلام_ سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در جلسه شورای اشتغال استان ایلام اظهار کرد: تا کنون ۶۵۷ فقره پرونده تسهیلات حوزه اشتغال ایثارگران به بانک های عامل معرفی شده که از این تعداد ۵۱۸ فقره تسهیلات جذب شده است

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع