زیرساخت های فرهنگی ایلام آماده میزبانی میهمانان نوروزی می شود




کدخبر   14806

ایلام_ نشست هماهنگی برای آماده سازی مساجد، امکان مذهبی برای ایام نوروز به ریاست مهندس ناصر نجفی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام روز سه‌شنبه ۹ اسفندماه برگزار گردید.

Spread the love

به گزارش پی جور؛ معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام در این نشست اظهار داشت: امیدواریم در بحث آماده سازی مساجد، اماکن مذهبی، گردشگری ، بهداشتی و حوزهای مختلف، همه دستگاه های اجرایی استان جهت خدمات رسانی به میهمانان نوروزی و راهیان نور به استان آمادگی لازم را داشته باشند.

معاون استاندار ایلام ادامه داد: باید با برنامه ریزی صحیح و مناسب شرایط را برای اسکان مسافران نوروزی و راهیان نور فراهم کنیم.

وی تاکید کرد: همچنین با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان معرفی زیرساخت های فرهنگی و مذهبی استان برای بازدید مسافران نوروزی و راهیان نور در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: اداره ميراث فرهنگی و گردشگری استان در بدو ورود میهمانان نوروزی و راهیان نور به استان از طریق پیامک نسبت به معرفی جاذبه های گردشگری و توریستی و نصب تابلوها برای هدایت درست آنان اقدامات لازم را انجام دهد.گفتنی است در پایان این نشست اعضا پیشنهادات و نکته نظرات خود را در این زمینه بیان نمودند.

payjor.ir/?p=14806

Spread the love

فاطمه حمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دستگیری حفاران غیرمجاز آثار تاریخی در چوار

س اسفند 9 , 1401
ایلام_ مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام از دستگیری حفاران غیرمجاز آثار تاریخی در شهرستان چوار خبر داد.

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع