دیدار رئیس سازمان بسیج مستضعفین با خانواده شهیدان فرجی




کدخبر   11878

پی جور- رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سفر به استان ایلام با حضور در منزل شهیدان فرجی با خانواده معظم این شهیدان والامقام دیدار و گفتگو کرد.

Spread the love

به گزارش پی جور ایلام، سردار«غلامرضا سلیمانی» در این دیدار گفت: همانطور که امام راحل(ره) فرمودند خانواده معظم شهداء چشم و چراغ ملت اند، ایران اسلامی در سایه مقاومت و پایداری خانواده به ویژه مادران شهداء توانسته است مراتب پیروزی را در تمامی سطوح طی کند و الگویی مناسب برای بسیاری از کشورهای سراسر دنیا شود.

وی اظهار داشت: امروز باید منش، اعتقادات و راه ایثارگران، آزادگان و شهداء را به نسل‌های آینده معرفی کنیم.گفتنی است؛ شهید«مهدی فرجی» در هشتمین روز از مردادماه سال ۱۳۶۲ بر اثر اصابت ترکش دشمن، در منطقه مهران به شهادت رسید و مزار این شهید در گلزار شهدای علی صالح(ع) قرار دارد. 

لازم به ذکر است؛ دو برادر این شهید گرانقدر به نامهای شهیدان«رحمت اله فرجی» در ۲۹ بهمن ۱۳۶۶ و «ملا فرجی» در ۲۵ بهمن ۱۳۶۲ به همراه همسر و فرزندش به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌اند.

Spread the love

فاطمه حمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تصویب طرح فاز اول توسعه میدان مشترک چنگوله به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار در شورای اقتصاد

پ تیر 9 , 1401
پی جور- نشست کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با حضور وزیر نفت و روسای شرکت ملی نفت و گاز در این کمیسیون به منظور پاسخگویی به سوالات تعدادی از نمایندگان برگزار شد.

شاید برای شما جالب باشد

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع