دستگیری عامل کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی در چرداول




کدخبر   16615

ایلام_ فرمانده انتظامی شهرستان چرداول از دستگیری عامل کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی در این شهرستان خبرداد.

Spread the love

به گزارش پی جور؛ سرهنگ “افشار شاهمرادی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در این باره گفت:در پی اطلاع از اینکه یکی از شهروندان در شهرستان چرداول اقدام به سفارش کالا در بستر شبکه اجتماعی اینستاگرام نموده و هنگام واریز وجه رسید جعلی به فروشنده ارائه کرده است، موضوع به صورت ویژه رد دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد:پس از انجام تحقیقات پلیسی با انجام اقدامات فنی و تخصصی افسران سایبری محل سکونت متهم شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی متهم دستگیر و تمامی تجهیزات مخابراتی وی ضبط شد.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه با بررسی تجهیزات توسط کارشناسان پلیس فتا مشخص شد که متهم اقدام به خرید و ارائه رسید جعلی به چندین فروشنده دیگر نیز کرده است،تصریح کرد: متهم پس از دستگیری جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول با توصیه به فروشندگان آنلاین گفت :هنگام فروش اینترنتی کالا ابتدا از واریز وجه به حساب خود مطمئن شوید و سپس اقدام به ارسال کالا نمایید تا در دام کلاهبرداران اینترنتی گرفتار نشوید.

payjor.ir/?p=16615

Spread the love

فاطمه حمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دریافت شناسنامه نوزاد در ایلام منوط به کاشت درخت شد

ش آبان 6 , 1402
ایلام_ فارس در خبری اعلام کرد که مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری ایلام گفته است: در تفاهم نامه مشترک بین اداره کل منابع طبیعی و اداره کل ثبت احوال آمده است چنانچه خانواده نسبت به کاشت نهال اقدام نکرده باشند، نمی‌توانند شناسنامه نوزاد خود را دریافت کنند.

شاید برای شما جالب باشد

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع