دستگيری قاتل فراری در مهران




کدخبر   17540

ایلام_ فرمانده انتظامی استان ايلام از شناسايی و دستگيری قاتل فراری در شهرستان مهران خبر داد.

Spread the love

به گزارش پی جور؛ سردار جمال سلمانی اظهار داشت در پی وقوع يک فقره قتل در يکی از استان های همجوار و متواری شدن قاتل به شهرستان مهران، مراتب به صورت ويژه در دستور کار کاراگاهان پليس آگاهی شهرستان مهران قرار گرفت.

اين مقام انتظامی تصريح کرد: ماموران انتظامی شهرستان مهران با انجام اقدامات فنی و پليسی و تلاش شبانه روزی موفق شدند محل اختفاء قاتل را شناسايی کنند.

سردار سلمانی اظهار کرد: ماموران انتظامی بامداد امروز و پس از هماهنگی با مقام قضائی موفق شدند در يک عمليات منسجم قاتل فراری را دستگير کنند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اينکه پليس با تمام توان و اقتدار و اشراف اطلاعاتی اجازه نخواهند داد مجرمان با ارتكاب جرم، آرامش و آسايش عمومی شهروندان را مختل کنند، گفت: متهم پس از دستگيری جهت تحمل مجازات به استان محل وقوع جرم دلالت داده شد.

payjor.ir/?p=17540

Spread the love

فاطمه حمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رفع تصرف بیش از ۳۰ هزار متر مربع از اراضی ملی و دولتی ایلام

ش اسفند 26 , 1402
ایلام_ مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از رفع تصرف بیش از ۳۰ هزار متر مربع از اراضی ملی و دولتی استان ایلام از ابتدای سال جاری تاکنون توسط یگان حفاظت از اراضی این اداره کل خبر داد.

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع