جمع آوری نمک غیراستاندارد با نام تجاری “کریستاله” از نانوایی های شهرستان مهران




کدخبر   9414

مدیرکل استاندارد ایلام از غیر استاندارد بودن نمک با نام های تجاری “کریستاله” خبر داد و گفت: فرآورده ی ذکر شده مشمول مقررات استاندارد اجباری است.

به گزارش پی جور، مهناز همتی گفت: با بررسی های انجام شده، مشخص گردید فرآورده نمک با نام تجاری “کریستاله”، با علامت استاندارد و بدون کد ده رهگیری استاندارد در سطح مراکز عرضه شهرستان مهران توزیع و به فروش رسیده است.

وی با اشاره به حضور کارشناسان استاندارد و اداره صمت در نانوایی های شهرستان مهران و جمع آوری این فرآورده، افزود: از آنجایی که علامت استاندارد درج شده بر روی محصول مذکور جعلی و فاقد اعتبار می باشد، لذا از همشهریان خواهشمندیم برای حفظ سلامت خود و خانواده، از خرید و مصرف این محصول غیر استاندارد خودداری کنند.

همتی در پایان افزود: از کلیه همشهریان عزیز خواهشمندیم با توجه به اهمیت موضوع و حفظ سلامت مردم در صورت رؤیت این فرآورده در مراکز عرضه، ضمن عدم خرید آن، موضوع را از طریق شماره تماس ۳۲۲۲۵۹۵۵به اداره کل استاندارد ایلام یا به سامانه پیامکی اداره کل ۵۰۰۰۱۱۵۱۷ و سامانه تلفنی ۱۵۱۷ منعکس نمایند تا نسبت به جمع آوری آن اقدام لازم انجام شود.

 

Spread the love

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام در گرامیداشت یوم الله ٩ دی

چ دی 8 , 1400
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام در گرامیداشت یوم الله ٩، بیانیه صادر کرد متن بیانیه به این شرح است : یوم‌الله ماندگار نهم دی‌ماه ( روز بصیرت و میثاق امّت با ولایت ) ، روز نمایش معجزه الهی و تجلّی وحدت ملّت عاشورایی ایران اسلامی حول محور ولایت و نماد […]

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع