انعقاد تفاهمنامه گازکشی خانوارهای تحت پوشش نهادهای حمایتی در ایلام




کدخبر   16321

ایلام_ مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از انعقاد تفاهمنامه گازکشی داخل منازل خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی استان با حضور مدیران این دستگاههای حمایتی خبر داد.

Spread the love

به گزارش پی جور به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام؛ محمود کشاورز افزود: در راستای خدمت به اقشار نیازمند جامعه تفاهمنامه اجرای لوله کشی گاز داخل منازل خانوار های مددجو تحت پوشش با حضور مدیران کل بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در این شرکت منعقد و به امضای طرفین رسید.

وی با اشاره به اینکه به منظور توسعه همکاری‌های مشترک و بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود و افزایش تعاملات در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و با هدف ترویج فرهنگ احسان و کاهش فقر این تفاهمنامه منعقد شده است، اظهار داشت: براساس این تفاهم‌نامه مددجویان معرفی شده برای اجرای گازکشی می‌بایست، فاقد سابقه اشتراک قبلی گاز باشند.

کشاورز به مصوبات سفر اول رئیس جمهور در خصوص گازکشی داخل منازل خانواده های محروم اشاره و تصریح کرد: این شرکت در راستای مسئولیت اجتماعی و کمک به اقشار نیازمند جامعه در مجموع تعداد ۵۱۶ مورد گازکشی داخلی ساختمان شامل ۳۳۱ مورد افراد تحت پوشش کمیته امداد و ۱۸۵ مورد افراد تحت پوشش بهزیستی را بصورت رایگان انجام داده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به اینکه این شرکت در راستای انجام وظایف قانونی نسبت به واگذاری امتیاز رایگان گاز به خانوارهای تحت حمایت نهادهای حمایتی تاکنون اقدام نموده است، گفت: این اقدامات و فعالیت‌های در راستای توسعه‌ متوازن نعمت گاز در جامعه به ویژه افراد کمتر برخوردار است.

کشاورز افزود: مددجویان نهادهای حمایتی‌ که تاکنون از امتیاز و انشعاب گاز بهره‌مند نشده‌اند، می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از نهاد مربوطه و ارائه‌ آن به شرکت گاز صرفاّ یکبار از امتیاز کنتور و اشتراک رایگان گاز استفاده کنند.

گفتنی است که در این نشست مدیران کمیته امداد و بهزیستی استان از خدمت بی منت شرکت گاز ایلام به اقشار نیازمند جامعه قدردانی کردند و خواستار تداوم این خدمات به جامعه هدف شدند.

payjor.ir/?p=16321

Spread the love

فاطمه حمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

۱۲۸ روستا در استان ایلام زیر پوشش جهاد آبرسانی قرار دارد

چ مهر 5 , 1402
ایلام_ مدیرعامل آبفای ایلام گفت: فاز اول جهاد آبرسانی به 128 روستای استان با پیشرفت فیزیکی ۷۲ درصد در حال اجر ا است.

شاید برای شما جالب باشد

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع