برگزاری نشست مشترک نماینده ایلام و وزیر نفت




کدخبر   6116

دکتر سارا فلاحی، نماینده مردم شریف استان ایلام در راستای پیگیری مطالبه قاطبه مردم استان در خصوص تشکیل شرکت مستقل نفت و گاز استان ایلام، با دکتر زنگنه وزیر نفت دیدار و گفتگو کرد.

دومین پیگیری دکتر فلاحی در خصوص واگذاری تحقیقات میدان ها و ذخایر حوزه نفت و گاز به دانشگاه های ایلام بود.

وی تصریح کرد: که دانشگاه ایلام نسبت به دانشگاه‌های استان‌های هم‌جوار، به لحاظ دارا بودن اساتید ماهر و از نظر تجهیزات آزمایشگاهی هیچ‌گونه نقصی نداشته و توانایی انجام این مطالعات در داخل استان وجود دارد.

بررسی وضعیت پدافند غیرعامل تنگ بیجار، بررسی عملکرد مدیران حوزه نفت، گاز و پتروشیمی استان ایلام، بررسی شیوه نامه های جذب و استخدام نیرو در حوزه های نفت، گاز و پتروشیمی و تاکید بر استفاده از مدیران بومی در این حوزه ها از دیگر مباحث این جلسه بود.

 

Spread the love

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بیش از ۸ هزار اشتراک جدید گاز در ایلام واگذار شد

چ دی 10 , 1399
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۸ هزار و ۵۰۰ اشتراک گاز جدید در سطح استان واگذار شده است. به گزارش پی جور و به نقل از روابط عمومی؛ مهندس عباس شمس اللهی با اعلام این خبر، اظهار کرد: این میزان اشتراک مربوط به بخش های […]

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع