بیش از ۸ هزار اشتراک جدید گاز در ایلام واگذار شد




کدخبر   6119

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۸ هزار و ۵۰۰ اشتراک گاز جدید در سطح استان واگذار شده است.

به گزارش پی جور و به نقل از روابط عمومی؛ مهندس عباس شمس اللهی با اعلام این خبر، اظهار کرد: این میزان اشتراک مربوط به بخش های خانگی، اماکن مذهبی، صنعتی و تولیدی و کشاورزی، تجاری، دولتی، آموزشی و سایر صنوف بوده است.

وی گفت: در ۹ ماهه اول سال جاری ۸۰۰۰ اشتراک پذیری خانگی، ۲۰ مورد اماکن مذهبی،۶۰ مورد صنعتی، تولیدی و کشاورزی، ۲۰۰ مورد تجاری و کسب و کار ، ۱۰۰مورد دولتی و آموزشی و سایر صنوف نیز ۱۲۰ مورد واگذار گردیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه از ابتدای راه اندازی این شرکت تاکنون بیش از ۱۷۷ هزار و ۵۰۰ مشترک از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده اند، خاطرنشان کرد: از زمان شیوع کرونا این شرکت تاکنون طبق روال گذشته به امورات مشترکین توجه ویژه داشته است و از طریق واگذاری و برون سپاری خدمات به دفاتر پست و پیشخوان دولت و نیز از طریق میز خدمت الکترونیکی و غیر حضوری خدمات خود به مشتریان را در کمترین زمان ممکن انجام داده است

 

Spread the love

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

۱۷ زندانی جرائم غیرعمد در ایلام آزاد شدند

چ دی 10 , 1399
همزمان با سالروز گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ۱۷ زندانی جرائم غیرعمد در ایلام آزاد شدند. به گزارش پی جور، ظهر امروز شنبه همزمان با سالروز گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و با حضور فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام و جمعی […]

شاید برای شما جالب باشد

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع