برنامه ریزی برای تولید یک میلیارد اصله نهال در طول چهار سال




کدخبر   14369

ایلام- رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: برنامه‌ریزی شده است تا در طول چهار سال یک میلیارد اصله نهال در کشور تولید شود و این مهم با جدیت دنبال می‌شود.

Spread the love

به گزارش پی جور به نقل ازروابط عمومی؛ جلسه ویدئو کنفرانس با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور و مدیران کل منابع طبیعی کشور در خصوص تولید یک میلیارد اصله نهال در طول چهار سال برگزار گردید.

رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در این خصوص گفت: با هدف ارتقای کمی و کیفی پوشش گیاهی عرصه‌های منابع طبیعی کشور با دستور وزیر جهاد کشاورزی، نهضت بزرگ جهادی تولید یک میلیارد اصله نهال در چهار سال را آغاز می‌کنیم.

مهندس پیرزادیان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان نیز گفت: استان ایلام به عنوان استان پیشرو در تولید نهال تجربیات خوبی در زمینه جنگل کاری دارد و می تواند این تجربیات را در اختیار سایر همکاران قرار دهد.

ایشان در ادامه از اجرای زیرساخت دو نهالستان جهت تولید نهال های بیابانی در شهرستان های مهران و دهلران گزارشی ارائه نمود و گفت: با تکمیل این دو نهالستان ظرفیت تولید ۱۲ میلیون اصله نهال مختلف از جمله بیابانی و جنگل کاری فراهم خواهد شد.

در پایان نیز معاون وزیر و رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور از تلاش های مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در خصوص اجرای زیرساخت های تولید نهال جهت اجرای این طرح تقدیر و تشکر نمود.

payjor.ir/?p=14369

Spread the love

فاطمه حمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اعلام محدودیت های ترافیکی مراسم تشییع شهدای گمنام دفاع مقدس در ایلام

د دی 5 , 1401
ایلام- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام محدودیت های ترافیکی مراسم تشییع شهدای گمنام دفاع مقدس در ایلام را اعلام کرد.

شاید برای شما جالب باشد

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع