اعلام محدودیت های ترافیکی مراسم تشییع شهدای گمنام دفاع مقدس در ایلام




کدخبر   14375

ایلام- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام محدودیت های ترافیکی مراسم تشییع شهدای گمنام دفاع مقدس در ایلام را اعلام کرد.

Spread the love

به گزارش پی جور؛ سرهنگ علی احمد شاوردی ضمن تسلیت ایام فاطمیه گفت: محدودیت های ترافیک در شهر ایلام در روز (سه شنبه ششم دیماه) همزمان با مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام دفاع مقدس اجراء می گردد.

وی افزود: با عنايت به حضور گسترده مردم با بصير و شهید پرور استان به جهت هرچه با شكوه تر اين مراسم از ساعت ۹ صبح تا خاتمه مراسم در مسيرهای مشخص شده محدوديت های ترافيكی اعمال می گردد.

مسير برگزاری: میدان شهداء _ بلوار امام خمینی (ره) _میدان امام خمینی(ره) _خیابان فردوسی و محل تجمع میدان ۲۲ بهمن.

سرهنگ شاوردی از همه مردم ولايت مدار و شهید پرور استان تقاضا كرد از پارك وسایل نقلیه خود در این مسير های تشییع خودداری نمايند و با پلیس جهت برقراری نظم و امنيت ترافيكی و برگزاری هر چه باشكوه تر این مراسم كما فی سابق همكاری نمايند.

payjor.ir/?p=14375

Spread the love

فاطمه حمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نشست همفکری و هم اندیشی شوراهای شهرستان با فرماندار

د دی 5 , 1401
نشست هم اندیشی و همفکری اعضا شورای شهرستان به ریاست نادری فرماندار ایلام و با حضور معاون عمرانی و سیاسی فرماندار و روسای شورای بخش سیوان ، مرکزی ، استان و شهرستان در محل فرمانداری برگزار گردید.

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع