کاهش ۷۹ درصدی مسافر در ایلام با شیوع کرونا




کدخبر   4953

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: ظرفیت مسافر در ناوگان حمل و نقل عمومی ۷۹ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش پیدا کرده است.

نورالله دلخواه افزود: در ۴ ماهه اول امسال بیش از ۱۴۴ هزار مسافر در ۳۰ هزار و ۳۴۲ سفر در استان ایلام جابجا شده که با توجه به شیوع ویروس کرونا نسبت به مدت مشابه سال قبل تعداد سفر ۵۶ درصد و تعداد مسافر ۷۹ درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه در پی شیوع ویروس کرونا تمام پروتکل های بهداشتی مقابله با این ویروس به صورت جدی رعایت می شود، یادآور شد: استفاده از ماسک در همه وسایل حمل و نقل عمومی بین شهری و پایانه های مسافری اجباری و الزامی می باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام خاطرنشان کرد: در حال حاضر فروش اینترنتی یا حضوری بلیت وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس با رعایت فاصله گذاری اجتماعی انجام می شود.

 

 

Spread the love

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

۷۵ کیلومتر از راه های ایلام روکش آسفالت شد

س مرداد 7 , 1399
معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: در چهار ماهه اول سالجاری ۷۵ کیلومتر از راه های استان روکش آسفالت شده است. محمدرضا رضایی اظهار داشت: در چهار ماهه اول سال جاری عملیات روکش آسفالت به طول ۷۵ کیلومتر و بیش از ۳۶۰ کیلومتر از راه‌ها […]

شاید برای شما جالب باشد

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع