از همه ظرفیت های بخش درمان تامین اجتماعی به زائران استفاده می شود.




کدخبر   11344

‍ به گزارش پی جور ایلام، دکتر مهریار سلیمانی اظهارداشت: در راستای برنامه های بسیج جامعه پزشکی ، مدیریت درمان تامین اجتماعی استان ایلام به عنوان خادم اربعین آماده هر گونه همکاری با بسیج جامعه پزشکی و سپاه استان است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام خاطر نشان کرد: بصورت هفتگی جلسات کارگروه ستاد اربعین در مدیریت درمان تامین اجتماعی استان ایلام برگزار می گردد.دکتر سلیمانی افزود: خدمت به زوار اهل بیت افتخار بزرگی است که نصیب مردم استان ایلام شده است.

در ادامه هادی صبور مدیر بسیج جامعه پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان ایلام ضمن گزارشی از اقدامات انجام گرفته در حوزه بسیج جامعه پزشکی، افزود: از کلیه کادر درمان تامین اجتماعی سراسر کشور جهت کنگره عظیم اربعین دعوت می شود.

در این جلسه سرهنگ مریدی ضمن تقدیر از همکاری مدیریت درمان تامین اجتماعی استان ایلام در راستای برنامه های اربعین گفت:خدمت به امام حسین ع افتخار بزرگی است که امیدواریم بتوانیم بهترین بهره از آن ببریم.گفتنی است: طبق برآوردهای انجام گرفته امسال حدود پنج میلیون زائر از مرز مهران جهت زیارت عتبات عالیات به عراق مشرف می شوند.

Spread the love

فاطمه حمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

‍ حادثه خبر نمي كند، رانندگان مراقب باشند

س خرداد 10 , 1401
به گزارش پی جور ایلام، سرهنگ “علی احمد شاوردی” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس اظهار داشت: شايد راننده اي پس از بارها سرعت در معابر درون و برون شهري به يكباره حادثه تلخي را رقم بزند كه در اين حادثه جان خود و يا جان ديگران […]

شاید برای شما جالب باشد

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع