‍ حادثه خبر نمي كند، رانندگان مراقب باشند




کدخبر   11347

به گزارش پی جور ایلام، سرهنگ “علی احمد شاوردی” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس اظهار داشت: شايد راننده اي پس از بارها سرعت در معابر درون و برون شهري به يكباره حادثه تلخي را رقم بزند كه در اين حادثه جان خود و يا جان ديگران را به خطر بياندازد.

وی با بيان اينكه اغلب رانندگان جوان به دليل شور و هيجاني كه دارند سرعت خود را در معابر افزايش مي دهند گفت: بيشتر رانندگان نيز معتقد هستندکه دست فرمان خوبي دارند و بهتر از بقيه رانندگي مي كنند و در هر شرايطي مي توانند خودروي خود را كنترل كنند ولي اين فقط يك اعتماد به نفس كاذب است.

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان ايلام تاكيد كرد: رانندگي با سرعت مطمئنه يکي از روشهاي کنترل بر نفس و تربيت روان و نوعي ورزش رواني براي ايجاد و تقويت کنترل بر اراده است و در واقع رانندگي هاي خطر آفرين با سرعت غير مجاز و رفتارهاي ناشايست و غير قانوني ، شخصيت راننده خاطي را در ذهن ديگران بد جلوه مي دهد.

وی یادآور شد: در اين صورت ما با راننده اي مواجه مي شويم كه براي تفريح با سرعت غير مجاز در خيابان حركت مي كند و معتقد است با بقيه فرق مي كند وخطري متوجه او نيست.

سرهنگ شاوردی با اشاره به اينكه طي يك ماه آينده مسافرتهاي تابستانه به اوج خود خواهد رسيد از رانندگان وسائل نقليه خصوصاٌ مسافراني كه آشنايي با جاده هاي استان را ندارند خواست از هرگونه عجله و شتاب هنگام رانندگي جداً خودداري كنند.

Spread the love

فاطمه حمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

۷۱ درصد نیروهای شاغل در پروژه های حوزه انرژی نیروهای بومی استان است

س خرداد 10 , 1401
بهرام‌نیا استاندار ایلام به اتفاق معاونین و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام، با مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و مجموعه مدیران حوزه نفت دیدار کردند. الیاسی در این جلسه ضمن تشریح کامل شاغلین کامل پروژه های نفت و گاز در استان گفت: ۷۱ درصد نیروهای شاغل […]

شاید برای شما جالب باشد

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع