اختصاص ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید ایلام در دور اول سفر ریاست جمهوری




کدخبر   17736

ایلام_ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: دور اول سفر ریاست جمهوری مبلغ ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید استان اختصاص یافت و اعتبارات در این حوزه باید تقویت شود و به نحو مطلوبی تخصیص پیدا کند تا تحولی اساسی در حوزه فرهنگ شهدا در ایلام ایجاد شود.

Spread the love

به گزارش پی جور؛ سعید هژبری در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام و جمعی از معاونین عنوان کرد: هر چه امروز در جهان عزت و اقتدار داریم از برکت مجاهدت و خون شهداست که برگرفته از مکتب عاشورا و امام حسین (ع) است و این فرهنگ قطعاً باعث جهش در همه عرصه‌ها خواهد شد.

وی تأکید کرد: ساماندهی مزار شهدا به مثابه کانون ارزش‌های انقلابی در دستور کار قرار دارد و باید گلزار شهدا از هر نظر متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی باشد.

هژبری با بیان اینکه حضور دولت سیزدهم بهترین فرصت برای بازسازی فرهنگ شهدا در جامعه است، افزود: تکریم شهدا، جانبازان و خانواده های شهدا و رسیدگی به مسائل درمانی و مسکن و… آن‌ها برای مدیران یک وظیفه و توفیق است.

سرپرست بنیاد شهید استان ایلام نیز در این دیدار عنوان کرد: اعتبارات دور اول سفر رییس جمهور به استان شامل ساماندهی گلزار مطهر شهدای صالح آباد، هیندمینی، حاجی حاضر ایوان و سیداکبر دهلران به صورت ۱۰۰ درصدی اجرایی شده است.

محمد رحیمی با بیان اینکه پروژه های خوبی در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در حوزه اقامتی و رفاهی در دست اجراست، خاطرنشان کرد: زائرسرای مهران با ۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع یکی از این پروژه ها است که ۶۰ درصد پیشرفت دارد.

payjor.ir/?p=17736

Spread the love

فاطمه حمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رشد صادرات از گمرکات استان ایلام در یکماهه نخست سالجاری

س اردیبهشت 4 , 1403
ایلام_ سرپرست گمرکات استان ایلام گفت: بیش از ۲۱۸ هزارتن انواع کالا، فروردین ماه سال جاری از طریق مرز بین‌المللی مهران به عراق و سایر کشورها صادر شده است.

شاید برای شما جالب باشد

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع