آگهی مزایده شماره ۰۱/۱۴۰۳ (شماره مزایده در سامانه ستاد ۱۰۰۱۰۰۰۲۲۱۰۰۰۰۰۱)




کدخبر   17717

سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام در نظر دارد برابر مجوز سازمان امور اقتصادی ودارایی استان ایلام تعداد ۱ دستگاه از خودر خود را بشرح ذیل از طریق مزایده عمومی  بفروش رساند.

وضعیتمبلغ تضمين شركت در مزايدهمدلشماره انتظامینوع خودروردیف
سند ،شناسنامه،کارت مشخصات،قابل شماره گذاری بیمه دارد.۱۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰۱۳۸۶۱۹۷-۹۸الف ۱۱يكدستگاه خودرو پژو ۴۰۵GLX1

۱- آخرین مهلت دریافت اسناد مزایده از سامانه  تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد ) : از تاریخ چاپ آگهی تا ساعت۱۷روز چهارشنبه مورخ ۰۵/۰۲/۱۴۰۳

۲- متقاضیان باید برای ثبت نام از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir اقدام به ثبت نام نمایند و اسناد مزایده ازطریق سامانه مذکور دریافت وپیشنهاد قیمت و اصل ضمانت نامه شرکت در مزایده به مبلغ اعلام شده را حداکثر تا تاریخ  18/02/1403  ساعت 15روزسه شنبه علاوه بر بارگذاری در سامانه ستاد ، ضمانتنامه شرکت در مزایده به صورت فیزیکی درپاکات دربسته تحویل دبیرخانه کمیسیون مزایده به آدرس ایلام – خیابان آیت الله حیدری سازمان جهادکشاورزی داده و رسید دریافت نمایید. به تقاضاها و پیشنهاد قیمت هایی که در سامانه بارگذاری نشده و یا بعد از موعود مقرر تحویل شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۳-زمان بازگشایی پاکات : ساعت 8 صبح روز چهارشنبه تاريخ ۱۹/۰۲/۱۴۰۳ در محل  سالن جلسات سازمان جهادکشاورزی استان ایلام

متقاضیان می توانند از تاریخ ۰۲/۰۲/۱۴۰۳ تا پایان وقت اداری مورخ ۱۸/۰۲/۱۴۰۳ جهت دریافت معرفی نامه برای بازدید از خودرو ها به مدیریت امور مالی  جهاد کشاورزی استان مراجعه یا با شماره ۳۳۳۳۵۱۷۰  تماس حاصل نمایند   .
۴- کلیه هزینه سامانه ستاد  و چاپ آگهی و بنر و کارشناسی  بر عهده برنده مزایده می باشد.دبیرخانه کمیسیون معاملات سازمان جهادکشاورزی استان ایلام

payjor.ir/?p=17717

Spread the love

فاطمه حمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

محدودیت تردد به دلیل عملیات راهسازی در محور ایلام_صالح آباد

ی اردیبهشت 2 , 1403
ایلام_ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام از محدودیت تردد به دلیل عملیات راهسازی در محور ایلام_صالح آباد خبر داد.

شاید برای شما جالب باشد

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع