۹ هزار و ۷۰۰ مورد سرکشی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران در ایلام




کدخبر   17029

ایلام_ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام گفت: در سال جاری ۹ هزار و ۷۰۰ مورد سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان در قالب طرح سپاس انجام شده است.

Spread the love

به گزارش پی جور؛ جمال اسدی دوشنبه ۴ دی ماه در جلسه شورای معاونین با اشاره به اهمیت دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان گفت: در سال جاری بیش از ۹ هزار و ۷۰۰ مورد دیدار و سرکشی از خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان در مناطق مختلف استان انجام شده و قرار است تا پایان سال تعداد دیدارها به ۱۳ هزار مورد برسد.

وی افزود: مهم‌ترین اولویت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام تکریم ارباب رجوع، سرکشی از خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان، حل مشکلات معیشتی، پرداخت تسهیلات مسکن و اشتغال و…است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ادامه داد: سفرهای شهرستانی برای بررسی میدانی مشکلات حوزه بنیاد شهید و امور ایثارگران به صورت هفتگی در استان انجام می‌شود.

اسدی خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک شدن به روز تکریم مادران و همسران شهدا، برنامه‌ریزی لازم برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در بنیادشهید و امور ایثارگران استان اندیشیده شده است.

payjor.ir/?p=17029

https://t.me/ILAMFarhangSanat
Spread the love

فاطمه حمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اجرای طرح‌های دامداری کمیته امداد با مشارکت ستاد اجرایی استان ایلام

د دی 4 , 1402
ایلام_ مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، از اجرای یک هزار 250 طرح دامپروری با همکاری کمیته امداد در سطح استان خبر داد.

شاید برای شما جالب باشد

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع