۵۳ درصد جمعیت ایلام تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی




کدخبر   17319

ایلام_ مدیر کل تامین اجتماعی استان ایلام با گرامیداشت دهه فجر به ارائه گزارشی از وضعیت پوشش بیمه ای استان ایلام پرداخت و گفت: ۵۳ درصد از جمعیت استان ایلام از خدمات تامین اجتماعی بهره مند می گردند.

Spread the love

به گزارش پی جور؛ علی اشرف تابانی اظهارداشت: با وجود ۸ هزار و ۶۸۳ کارگاه تحت پوشش تامین اجتماعی، تعداد ۳۲۲ هزار و سیصد و شصت و سه نفر بیمه شدگان اصلی و بیمه شدگان تبعی ۱۸۳ هزار و سیصد و شصت و سه نفر است، همچنین ۷۱۵ نفر بیمه بیکاری دریافت می کنند.

وی همچنین تعداد بیمه شدگان اجباری ۷۹ هزارو ۴۵۸ نفر و تعداد مستمری بگیران اصلی ۲۰ هزارو ۹۷۴ نفر برشمرد.

تابانی، کارگاه های کمک دولت ۲هزارو ۸۳۰ مورد عنوان کرد و گفت: تعداد بیمه شدگان کمک دولت شاغل در کارگاه های مشمول کمک دولت نیز ۵هزارو ۶۰۶ نفر است.

وی اجرای بخشودگی جرایم کارفرمایان خوش حساب، حمایت از کارگاه های آسیب دیده و درک صحیح سازمان تأمین‌اجتماعی از شرایط کارگاه‌ها و… را از مواردی برشمرد که در سایه تعامل، همدلی و همراهی با شرکای اجتماعی سازمان بدست آمده است.

تابانی عنوان کرد: خدمات سازمان در دو بخش کوتاه مدت مانند کمک هزینه ازدواج. بارداری، بیمه بیکاری و غیره در بلند مدت مانند بازنشستگی، کار افتادگی و فوتی به جامعه هدف ارائه می‌شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام نیز در این جلسه از مراجعه یک میلیون و ۳۱۲ هزار و ۵۹ نفر به منظور دریافت خدمات سرپایی به مراکز درمانی تامین اجتماعی در۱۰ ماهه سال جاری در این استان خبر داد.

هادی صبور با اشاره به مراجعه یک میلیون و ۳۱۲ هزار و ۵۹ نفر در ۱۰ ماهه سال جاری به مراکز درمانی تامین اجتماعی، گفت: این خدمات شامل ۵۲۹ هزار و ۹۶۱ ویزیت پزشک عمومی، ۶۱ هزار و ۵۴ ویزیت پزشک متخصص و ۳۹ هزار و ۱۵۲مورد دندانپزشکی بوده است.

وی گفت: همچنین ۲۲۳ مورد تولد در زایشگاه بیمارستان شهدای زاگرس صورت گرفته است.

مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام مراکز درمانی طرف قرارداد در ایلام را ۵۲۵ نفر اعلام کرد و گفت: در این مراکز ۱۷۱ پزشک (۵۱ پزشک عمومی، ۹۴ پزشک متخصص، ۲۴ پزشک فوق تخصص)، ۳۱ دندان‌پزشک، ۱۰۵ داروخانه، ۱۴۹ مرکز پاراکلینیک (۵۸ آزمایشگاه، ۳۱ مرکز رادیولوژی، ۳۴ مرکز سونوگرافی، ۸ مرکز سی‌.تی‌.اسکن، ۲۳ مرکز فیزیوتراپی، ۲ مرکز ام.آر.آی و یک مرکز پزشکی هسته‌ای) در ۵۶ درمانگاه و ۱۳ بیمارستان به مردم استان خدمات درمان و پزشکی ارائه می‌دهند.

صبور در ادامه تصریح کرد: جهت افزایش میزان خدمات‌رسانی بیمارستان شهدای زاگرس شهر ایلام به مراجعه‌ کنندگان و بیماران دستگاه‌های جدید در راستای توسعه آزمایشگاه این مرکز درمانی با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و همچنین راه‌اندازی دستگاه O.p.gرادیوگرافی دندان و راه‌اندازی دستگاه C.arm در اتاق عمل در رابطه با جراحی‌های ارتوپدی، مغز و اعصاب، کلیه و مجرای ادراری و غیره با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال خریداری شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: رایزنی‌های لازم نیز برای راه‌اندازی دستگاه‌های ماموگرافی، ام.آر.آی و سی‌.تی‌.اسکن نیز در این مرکز درمانی انجام گرفته است.

payjor.ir/?p=17319

Spread the love

فاطمه حمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پرداخت ۷۷۵ فقره تسهیلات مسکن به جامعه ایثارگران ایلامی

د بهمن 16 , 1402
ایلام_ مدیرکل بنیاد شهید ایلام با بیان اینکه در سال جاری مبلغ ۱٠٠ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی برای ۶۵٠ نفر واجد شرایط پرداخت می شود افزود: سال گذشته نیز ۷۷۵ فقره تسهیلات مسکن به جامعه ایثارگران استان پرداخت شد

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع