۴ روز تا افتتاح زیرگذر شهید کشوری شهر ایلام




کدخبر   7405

به گزارش پی جور، رئیس اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ایلام گفت: زیرگذر شهید کشوری شهر ایلام شنبه هفته آینده ۱۲ تیرماه با حضور مسوولان کشوری و استانی افتتاح می‌شود.

“محمد سلطانی” اظهار کرد: پروژه زیرگذر شهید کشوری شهر ایلام روز شنبه ۱۲ تیر، با حضور مهدی جمالی‌نژاد، رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، امیر سرتیپ دوم یوسف قربانی، فرمانده هوانیروز ارتش، خانواده شهید کشوری و مسوولان ارشد استان و شهرداران تمام شهرهای استان، به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه پروژه عمران شهری شهید کشوری ایلام سال۹۸ آغاز شد، تصریح کرد: با بهره برداری زیرگذر شهید کشوری، تردد خودروها مدیریت و سبب کاهش محسوس ترافیک در این منطقه می‌شود.

سلطانی با قدردانی از صبر، شکیبایی و همراهی مردم شهر ایلام گفت: در هفته‌های آینده سایر طرح‌ها و پروژه‌های شهری که عملیات اجرایی آن در مرحله پایانی است از جمله بهسازی خیابان سعدی شمالی و جنوبی شهر ایلام، افتتاح می‌شود.

Spread the love

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

خبر خوب برای بیمه شدگان صندوق سلامت همگانی

س تیر 8 , 1400
به گزارش پی جور، مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام از اجرای طرح پزشک خانواده در شهرستان های ایلام خبر داد و گفت: از ابتدای تیرماه این طرح در شهرستان های ایلام، ایوان، دهلران، آبدانان به عنوان پنجمین استان به اجرا درآمد. نورالدین رحیمی در گفتگو با خبرنگار پی جور، در […]

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع