۱۷۵ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد واگذار شد




کدخبر   14865

ایلام_ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام گفت: آیین واگذاری ۱۷۵ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

Spread the love

به گزارش پی جور؛ رضا طاهری اظهار داشت: امروز به مناسبت سالروز تأسیس کمیته امداد امام‌خمینی(ره) و آغاز هفته احسان و نیکوکاری آیین واگذاری مسکن محرومین در سراسر کشور و همچنین در استان ایلام با حضور ریاست محترم جمهور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام با بیان اینکه بالغ بر ۱ هزار و ۳۰۰ خانواده تحت حمایت در استان هم‌اکنون فاقد مسکن هستند افزود: در سال جاری با مشارکت دستگاه‌های همکار از جمله راه و شهرسازی، سپاه امیرالمومنین، بنیاد مسکن و همچنین بنیاد علوی ۱۷۵ واحد مسکن محرومین احداث و امروز این واحدها به خانواده‌های تحت حمایت واگذار شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام‌خمینی(ره) در سال جاری با همکاری و همراهی دستگاه‌های همکار بالغ بر ۱هزار و ۷۰۰ خدمت در حوزه مسکن از جمله احداث، تعمیرات کلی و جزیی و… ارائه داده است.

طاهری در پایان با بیان اینکه ۲۵۰ قطعه زمین ویلایی برای احداث مسکن محرومین در شهرستان‌های مهران، ملکشاهی و دهلران واگذار شده افزود: عملیات احداث این زمین‌‌ها نیز از سال آینده با همکاری و همراهی دستگاه‌های همکار آغاز می‌شود.

payjor.ir/?p=14865

Spread the love

فاطمه حمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ربا خواران در چنگال قانون

ی اسفند 14 , 1401
ایلام_ دادستان مرکز ایلام از تشکیل پرونده برای ۱۳ متهم رباخوار مشهور و حرفه‌ای خبر داد.

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع