۱۳۴ هزار تن محصولات کشاورزی از مرز مهران به عراق صادر شد




کدخبر   15733

ایلام_ مدیرکل گمرکات استان ایلام گفت: ۱۳۴ هزار تن انواع محصولات کشاورزی (صیفی جات) سال جاری (اول فروردین تا پایان تیرماه) از طریق مرز بین المللی مهران به عراق صادر شده است.

Spread the love

به گزارش پی جور؛ روح الله غلامی افزود: ارزش محصولات کشاورزی صادر شده به عراق در بازه زمانی یاد شده، ۵۰ میلیون دلار بوده است.

غلامی گفت: این میزان صادرات کالا‌های کشاورزی از مرز بین المللی مهران به عراق نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۸ درصد رشد را نشان می‌دهد.

به گزارش پی جور؛ مهم‌ترین اقلام صادراتی شامل مصالح ساختمانی، میوه و تره بار، محصولات پلاستیکی، صنعتی، شیشه و جام، لوازم خانگی و محصولات فلزی بوده است.

payjor.ir/?p=15733

Spread the love

فاطمه حمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

موفقیت دانشگاه علوم پزشکی ایلام در سیستم رتبه‌بندی تایمز

ش مرداد 7 , 1402
ایلام_ معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی ایلام بر اساس رتبه بندی اعلام شده در سیستم رتبه‌بندی دانشگاه‌ها و مؤسسه‌های آموزش عالی تایمز، در ماه ژوئن امسال، موفق به کسب رتبه جهانی 151 تا 200 در بین دانشگاه‌های جوان و رتبه 145 در بین دانشگا‌ه‌های آسیا در سال 2023 در این نظام رتبه بندی جهانی شده است.

شاید برای شما جالب باشد

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع