یک ایلامی سرپرست دپارتمان مسئولیت اجتماعی فدراسیون فوتبال شد




کدخبر   7155

احسان محمدی از نویسندگان سایت عصر ایران، به عنوان سرپرست دپارتمان مسئولیت اجتماعی فدراسیون فوتبال شد.

” احسان محمدی” نویسنده برجسته یادداشت‌ها و تحلیل‌های رسانه‌ای و دانش‌آموخته مقطع دکتری رشته فرهنگ و ارتباطات است. وی به عنوان عضو موسس فرهنگستان فوتبال، کارشناس و صاحب‌نظر اجتماعی ورزش در رادیو و تلویزیون، در سپهر رسانه کشور نامی آشناست.

وی پیش از این مدیر روابط عمومی انستیتو علوم و فناوری کشورهای عضو اکو (ECO-IEST) و مدیر روابط عمومی دانشگاه محیط‌زیست بود و همچنین به عنوان مشاور رسانه‌ای و فرهنگی با سازمان‌ هواپیمایی کشور، سازمان‌ملی بهره‌وری کشور، شرکت ملی مس، شرکت سایپا خودرو، وزارت ارتباطات و فناوری و … سابقه همکاری دارد. این دپارتمان مسئولیت گسترش فوتبال در کشور را در قالب پروژه‌های فیفا بر عهده دارد.محمدی از فرزندان استان ایلام (شهرستان دهلران) است.

Spread the love

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تشدید نظارت ها بربازار فروش و توزیع مرغ درایلام

پ خرداد 6 , 1400
معاون بازرسی ونظارت سازمان صمت ایلام گفت:در راستای نظارت  بر  عرضه و توزیع مرغ گرم کشتار روز و حسب دستور جانشین دادستان مرکز استان و بازرسی کل استان ایلام، صبح امروز با حضور  معاونت بازرسی و نظارت سازمان صمت و نماینده اداره کل بازرسی  بازدید میدانی از واحدهای عمده فروش […]

شاید برای شما جالب باشد

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع