کلاهبرداری در پوشش خیرین/هیئت امنای مساجد مراقب کلاهبرداران باشند




کدخبر   7182

رئیس پلیس فتا انتظامی استان،گفت: افرادی سودجو از طریق تماس تلفنی اقدام به کلاهبرداری از هیئت امنای مساجد می کنند.

سرهنگ “علی جمالی” اظهار داشت: اخیرا کلاهبرداران با سوء استفاده ازعنوان«خیرین» با اعضاء هیئت امنای مساجد استان تماس گرفته و با ترفند اقدام به کلاهبرداری کردند.

وی افزود: در بررسی های فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا،مشخص شد، کلاهبرداران با ترفند کمک نقدی برای مساجد، افراد را به پای دستگاهای عابر بانک کشانده و با ترفند گفتگوی تلفنی، اقدام به برداشت از حسابهای بانکی آنان می کنند.

سرهنگ جمالی با بیان اینکه در چند روز گذشته تعدادی از اعضاء هیئت امنای مساجد در دام کلاهبرداران افتادند، اضافه کرد: هم استانی های عزیز هشدار های پلیس را جدی بگیرند، و تحت هیچ شرایطی به تماس تلفنی افراد ناشناس اعتماد نکنند.

Spread the love

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تجلیل از بازنشستگان مدیریت درمان تامین اجتماعی ایلام

د خرداد 10 , 1400
طی مراسمی از سوی مدیریت درمان ایلام از همکاران بازنشسته سال ۹۹ قدردانی شد. به گزارش پی جور، مدیر درمان ایلام در مراسم تکریم و نکوهداشت مقام و منزلت ۳ نفر از پیشکسوتان این سازمان با بیان اینکه افکار جامعه باید افکار خدمت رسانی داشته باشند و از خود نام […]

شاید برای شما جالب باشد

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع