کشف ۲۳ تن نهاده دامی آلوده و قاچاق در ایلام




کدخبر   8995

جانشین انتظامی استان ایلام، گفت : با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی ۲۳ تن نهاده دامی آلوده و قاچاق دریکی از شهرستانهای استان کشف شد.

به گزارش پی جور، سرهنگ “حسین نجفی ” اظهار داشت: در راستای طرح تشدیدمبارزه با قاچاق کالا خصوصا کالاهای گمرکی  وبه منظور مقابله هدفمند با پدیده شوم قاچاق و شناسایی و کنترل افراد سودجو در حوزه (خوراک دام و طیور ) و در پی کسب اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر توزیع کنندگان نهاده دامی آلوده در یکی از شهرستانها موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرارگرفت.

وی افزود : کارآگان  پلیس امنیت اقتصادی، با رصد اطلاعاتی و انجام یکسری اقدامات فنی، پس از هماهنگی با مرجع قضایی، یک انبار نهاده دامی آلوده را در یکی از شهرستانهای استان شناسایی کردند.

جانشین انتظامی استان، با بیان اینکه از محل دپوی این انبار مقدار ۲۳تن نهاده دامی غیر مجاز و آلوده کشف شد،گفت: در این راستا یک متهم دستگیر، و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

Spread the love

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

صدور بیش از ۸۳ هزار بارنامه از ابتدای سال جاری

س آذر 9 , 1400
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: یک میلیون و ۲۶۱ هزار تن کالا با صدور ۸۳ هزار و ۱۳۶ بارنامه از ابتدای سال جاری تاکنون از طریق ناوگان حمل و نقل این استان جابجا شده است. «نورالله دلخواه» اظهار داشت: سیمان، گندم و انواع مصالح ساختمانی […]

شاید برای شما جالب باشد

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع