کشف شش هزار ليتر سوخت قاچاق در دهلران




کدخبر   14824

ایلام_ فرمانده انتظامي استان ایلام از کشف شش هزار ليتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۲ ميليارد ريال خبر داد.

Spread the love

به گزارش پی جور؛ سردار دلاور القاصی مهر در تشریح این خبر، اظهارداشت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی، مأموران پليس انتظامی عين خوش هنگام کنترل خودروهای عبوري در يکي از محور های مواصلاتی به يک دستگاه تانکرحامل سوخت مشکوک و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی با بيان اينکه راننده خودرو فاقد هرگونه مجوز و مدرک معتبر و قانوني برای حمل اين محموله بود افزود: مأموران پس از هماهنگي با مرجع قضائي و موفق به کشف شش هزار ليتر گازوئيل قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اين که ارزش سوخت مکشوفه قاچاق برابر اعلام کارشناسان ۱۲ ميليارد ريال برآورد شده است، تصريح کرد: در اين رابطه يک دستگاه تانکر توقيف و يک متهم نيز دستگير که پس از تشکيل پرونده براي انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحويل داده شد.

القاصی مهر خاطرنشان ساخت: از شهروندان می خواهیم اخبار و اطلاعات خود را در زمینه قاچاق کالا و ارز از طريق مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ با ما در میان بگذارند.

payjor.ir/?p=14824

Spread the love

فاطمه حمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آمادگی مراکز اقامتی استان برای پذیرش مسافران نوروزی

س اسفند 9 , 1401
ایلام_ مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام گفت: ۱۲۲ مرکز اقامتی با ظرفیت حدود پنج هزار و ۷۸۸ نفر آماده پذیرش مسافران نوروزی سال ۱۴۰۲ است

شاید برای شما جالب باشد

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع