کشف جسد  مرد ۴۸ ساله ای در ارتفاعات دینارکوه




کدخبر   17671

ایلام_ فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان گفت: مرد ۴۸ ساله که روز گذشته در یکی از ارتفاعات دینارکوه  مفقود شده بود صبح امروز جسد وی کشف شد .

Spread the love

به گزارش پی جور؛ سرهنگ ” نوروز شريعتي”  اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مفقودی مردی ۴۸ ساله در ارتفاعات دینارکوه ، پیدا شدن وی در دستورکار ماموران انتظامی شهرستان و یگان های امدادی قرار گرفت.

وی افزود : در ادامه جستجو و  تماس احدی از شهروندان مبنی بر اینکه جسدی  فردی در ارتفاعات دینارکوه افتاده بلافاصله ماموران انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه فرد متوفی در روز گذشته مفقود و فقدانی وی توسط خانواده اش به پلیس اعلام شده بود ادامه داد: با توجه صعب العبور بودن مسیر ماموران انتظامی خود را به محل حادثه رسانده وپس از بررسی اولیه مشخص شد متأسفانه متوفی به علت افتادن از روی اسب وبرخورد سرش با سنگ فوت کرده است .

سرهنگ شریعتی  با بیان اینکه علت اصلی مرگ در دست بررسی است  گفت : جسد متوفی جهت تحقیقات و بررسی بیشتر تحویل پزشکی قانونی داده شد.

payjor.ir/?p=17671

Spread the love

فاطمه حمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تسهیل در خرید و حمل محصول کلزا کشاورزان در دستور کار تعاون روستایی استان ایلام

ی فروردین 26 , 1403
ایلام_ مدیر کل تعاون روستایی استان ایلام امروز (یکشنبه)، در دیدار با فرماندار ویژه شهرستان دهلران گفت با توجه به حجم بالای اخیر خرید محصول کلزا در مراکز خرید دشت عباس، و بمنظور تسهیل در حمل این محصول، تمهیدات بموقع امروز در دست اقدام می باشد.

شاید برای شما جالب باشد

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع