چشم امید پتروشیمی به فرهنگ بسیج‌ است




کدخبر   16332

ایلام_ مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام در دیدار با فرمانده بسیج کارگری استان و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مجتمع گفت: چشم امید من و مدیریت شرکت پتروشیمی ایلام به بسیج و فرهنگ بسیج است.

Spread the love

به گزارش پی جور به نقل ازروابط عمومی؛ سیدغلامحسن گرشاسبی با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: بسیج می‌تواند به صورت راهبردی تولید را حمایت و یاری کند.

وی با بیان اینکه بسیجی شاخص و معیارهایی دارد و بسیجی بطور مطلق مرید ولایت است افزود: بسیج از توانمندی مطالبه‌گری برخوردار است و می‌تواند مسئولین را به میدان جهاد ،کار و تلاش رهنمون کند.

نایب رئیس هیات مدیره با اشاره به اینکه دستاوردها و توانمندی‌های پتروشیمی ایلام فراتر از منطقه است ادامه داد: در ایام انتخابات فعاليت انتخاباتی در پتروشیمی ایلام مطلقاً ممنوع است.

وی رسالت اصلی پتروشیمی ایلام را تولید عنوان کرد و افزود: با تلاش کارشناسان و متخصصان مجتمع برای نخستین بار از سوختن ۲ هزار تن C3 پلاس جلوگیری شد.

سرهنگ شفیعی فرمانده بسیج کارگری استان ایلام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و هفته دفاع مقدس گفت: پتروشیمی ایلام بواسطه قرار گرفتن در مسیر تولید و خدمت واقعی به مردم و‌ جوانان در نوک پیکان دشمن است.

وی با بیان اینکه وظیفه‌ی ذاتی سپاه حمایت از تولید است تاکید کرد: بسيج کارگری باید در پتروشیمی بیش از پیش فعال شود.

فرمانده بسیج کارکری کارخانجات استان بیان داشت: ذهن مدير نباید مشغول حاشیه‌ها شود بلکه فقط باید در اندیشه تولید و ارتقاء تولید باشد.

سرهنگ شفیعی با اشاره به این مهم که کشور و بویژه صنعت در جبهه‌ی اقتصادی قرار دارد و قصور خیانت است، از مدیریت جهادی مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام در جبهه تولید تقدیر کرد.

در ‌ابتدای این نشست سعید بیگ‌محمدی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید کاظمی پتروشیمی ایلام گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های این پایگاه ارائه کرد.

payjor.ir/?p=16332

Spread the love

فاطمه حمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پلمب ۵ واحد صنفی متخلف

چ مهر 5 , 1402
ایلام_ معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت استان ایلام، از برگزاری گشت مشترک نظارت بر بازار مسکن و خودرو به دستور رئیس کل دادگستری ایلام، با حضور معاونت پیشگیری ازوقوع جرم، معاون دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان، بازرسان صنعت، معدن وتجارت، نمایندگان تعزیرات حکومتی، اماکن نیروی انتظامی و اتحادیه مربوطه خبر داد.

شاید برای شما جالب باشد

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع