پیگیری یک مطالبه




کدخبر   8463

پیرو جلسه هم اندیشی دکتر سارا فلاحی، نماینده مردم شریف استان ایلام با اعضای شورای شهر و روستا و دهیاری‌های بخش صالح آباد، نشستی دیگر به دعوت و میزبانی نماینده مردم بین مدیران کل سازمان اوقاف و امور خیریه استان، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، شرکت آب منطقه‌ای استان، شهردار صالح آباد و اعضای شورای اسلامی این شهر برگزار شد.

به گزارش پی جور، دکتر سارا فلاحی ضمن برشمردن مطالبات مردم صالح آباد، خواستار تعامل و همکاری این سه سازمان با شهرداری و شورای شهر صالح آباد جهت حل برخی معضلات این بخش شد و گفت: صالح آباد می تواند نقش بیشتری در توسعه استان ایفا کند و ما امروز وظیفه داریم که زیرساختهای آن را آماده کنیم.

در این نشست که در راستای افزایش تعاملات بین بخشی و به ابتکار دکتر فلاحی انجام شد، مهندس پوراحمد، مدیرکل شرکت آب منطقه ای استان ایلام قول داد که با همکاری شهرداری صالح آباد سیل بندهای این شهر را ساماندهی کند.

همچنین عبدالمالک شنبه زاده، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام پیرو مذاکرات انجام شده پیرامون نقش بالقوه بخش صالح‌آباد در گردشگری مذهبی و طبیعی، قول بهسازی راه ارتباطی صالح آباد به غار زینگان را داد.

حجت الاسلام والمسلمین عزیزی، مدیرکل سازمان اوقاف و امور خیریه نیز جهت حل برخی مشکلات شهر صالح آباد که به این سازمان مرتبط است، قول داد برای بررسی هر چه بیشتر برخی مسائل از قبیل پارک بلااستفاده امامزاده علی صالح(ع)، استادیوم فوتبال جنب باغ امامزاده و معضل بوی تعفن انتهای سیل بند پشت زائرسراهای حرم، جلسه مشترکی با حضور شهردار و شورای اسلامی صالح آباد در محل سازمان اوقاف و امور خیریه استان ایلام برگزار کند تا به راه حل های کاربردی برای رفع این مشکلات با همکاری اوقاف برسند.

Spread the love

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نظارت بر استانداردسازی جایگاه های عرضه سوخت

س مهر 6 , 1400
مدیر کل استاندارد ایلام گفت: سازمان ملی استاندارد ایران با اجباری نمودن استانداردهای ملی در خصوص جایگاه‌های تک منظوره و چند منظوره سوخت گیری، از مرداد ماه ۹۲ به حوزه نظارت بر اجرای استانداردهای جایگاه های عرصه سوخت سی ان جی وارد شده است. به گزارش پی جور، «همتی»با بیان […]

شاید برای شما جالب باشد

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع