پس از کش و قوس فراوان؛ مالکیت خصوصی کشتارگاه صنعتی دام ایلام سلب شد




کدخبر   17016

ایلام_ مدیرکل دامپزشکی استان ایلام گفت: سلب مالکیت خصوصی کشتارگاه صنعتی دام ایلام از سوی سازمان خصوصی سازی و دستگاه قضا قطعی شد.

Spread the love

به گزارش پی جور؛ یونس احمدی اظهار کرد: باتوجه به اینکه مالک این کشتارگاه در فرایند فعالیت این واحد صنعتی کشتار دام موفق نبود، لذا پس از کش و قوس های فراوان و پیگیری های متعدد، مالکیت کشتارگاه از وی سلب شد.

وی افزود: به دستور دستگاه قضایی و سازمان خصوصی تا زمان تعیین مالک جدید، این واحد صنعتی – خدماتی در اختیار شرکت پشتیبانی امور دام قرار خواهد گرفت.

احمدی یادآور شد: هم اکنون برای مالکیت این کشتارگاه درخواست هایی از سوی بخش های خصوصی، دولتی و نیمه دولتی دریافت شده که در هفته آینده روند واگذاری کشتارگاه به مالک جدید بررسی می شود.

payjor.ir/?p=17016

Spread the love

فاطمه حمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مراقب باشید مرتکب جرائم سایبری مرتبط با انتخابات نشوید

ج دی 1 , 1402
ایلام_ رئیس پلیس فتا استان ایلام گفت: برابر ماده ۷۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی؛ درج آگهی یا نشر محتوا علیه نامزدهای انتخاباتی یا احزاب و گروههای سیاسی و یا اعلام خلاف واقع انصراف نامزدها توسط رسانه‌های همگانی ممنوع است.

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع