پارکینگ ۱و ۲ اربعین مهران در خدمت زوار امام حسین(ع) قرار می گیرد‍




کدخبر   15626

ایلام_ با کمک دولت پارکینگ ۱ و ۲ اربعین مهران با گنجایش ۱۰۰ هزار خودرو در خدمت زوار امام حسین(ع) قرار می گیرد

Spread the love

به گزارش پی جور؛ جلال محمدی، شهردار مهران در بازدید رییس ستاد اربعین کشور و استاندار ایلام و هیات همراه از زیر ساخت های اربعین در شهر مهران گفت: با حمایت استاندار ایلام زیرساخت های پارکینگ اربعین شماره ۱و۲ با ظرفیت بیش از ۱۰۰هزار خودرو در سه شیفت و به صورت شبانه روزی در حال ساخت و قطعا این‌ پارکینگ ها قبل از اربعین امسال تکمیل و آماده خدمات دهی می شوند.

محمدی اظهارکرد: دولت کمک کار شهرداری مهران برای پذیرای از زوار است در این راستا تکمیل مهران پارک که حدود ۱۰ سال است رها شده بود با اعتبار کافی، اختصاص سهمیه قیر به اندازه کافی، در نظر گرفتن اعتبار لازم برای ارتقای مبلمان شهری و دهها پروژه دیگر بخشی از اقدامات شهرداری مهران است.

وی افزود: در حال حاضر کار آسفالت، موزایک فرش و جدول گذاری معابر با شتاب مناسب و در نقاط مختلف شهر مهران آغاز شده است.

محمدی خاطر نشان کرد: مردم‌ مهران در میهمان‌نوازی بی نظیر هستند و باید با تکمیل زیر  ساخت ها قدردان انها باشیم.

شهردار مهران تصریح کرد: مجموعه دولت و شخص استاندار پای کار هستند و امسال اربعینی متفاوت و با میهمان‌نوازی دوچندان خواهیم داشت.

وی افزود: برای اولین بار در ۱۰ سال گذشته همه شهرداری های ایلام از لحاظ پرداخت حقوق و مزایا  مشکل نداشته و این‌ مهم با تدبیر شخص استاندار بوده است لذا به نمایندگی از همه شهرداران استان و پرسنل آنان حاضرم دست بوس استاندار ایلام  باشم.

میر احمدی معاون امنیتی وزارت کشور و رییس ستاد اربعین کشور هم در این بازدید گفت: برای تکمیل زیر ساخت های مهران و به ویژه پارکینگ ۱ و ۲ هیچ‌ مشکلی از لحاظ اختصاص اعتبار نداریم و با پیشرفت پروژه ها اعتبار اختصاص می یابد.

وی یادآور شد: اقدامات دولت در راستای ایجاد زیرساخت های  اربعین در مهران  قابل تقدیر هستند

payjor.ir/?p=15626

Spread the love

فاطمه حمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

روکش آسفالت ۱۱۰ کیلومتر از جاده‌های ایلام

ج تیر 9 , 1402
ایلام_ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام از اجرای عملیات روکش آسفالت ۱۱۰ کیلومتر از راه‌های استان خبر داد و گفت: ۴۰ کیلومتر عملیات روکش نیز در دست اجراست که تا قبل از اربعین سال جاری تکمیل شده و زیر بار ترافیک خواهد رفت.

شاید برای شما جالب باشد

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع