ورود تورهای گردشگری به شهر‌های قرمز و نارنجی ایلام ممنوع شد




کدخبر   6670

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دبیر ستاد خدمات سفر ایلام از ممنوعیت ورود تورهای گردشگری به شهر‌های قرمز و نارنجی استان خبر داد.

به‌گزارش پی جور به نقل از میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام، عبدالمالک شنبه‌زاده اظهار کرد: «با توجه به وضعیت قرمز و نارنجی شهرهای دهلران و آبدانان، ورود تورهای گردشگری به این شهرستان‌ها ممنوع اعلام شد.»
او با بیان این‌که سفر به شهر‌های نارنجی و قرمز ممنوع بوده و گردشگران حق ورود به این مناطق را ندارند، افزود: «برپایی چادر به‌طور کامل در تمامی مناطق تفریحی و گردشگری در شهر‌های استان ممنوع است و هیچ کمپ اقامتی، مدرسه و مهمانسرای دولتی پذیرای میهمانان نوروزی نخواهد بود.»

Spread the love

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

والدین وسایل نقلیه خود را در اختیار افراد فاقد مهارت و گواهینامه قرار ندهند

د فروردین 9 , 1400
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از والدین خواست وسایل نقلیه خود را در اختیار فرزندان فاقد گواهینامه و افراد فاقد مهارت قرار ندهند. سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار داشت: در بررسی تصادفات چند روز اخیر توسط کارشناسان، عمده دلایل وقوع آنها ناتوانی راننده و عدم داشتن مهارت کافی برای […]

شاید برای شما جالب باشد

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع