نمونه برداری از مراکز فروش گوشت چرخ کرده، لبنیات سنتی ،خرما…در ایلام




کدخبر   17695

ایلام_ مدیرکل استاندارد استان ایلام گفت:در راستای اجرای ماده ۱۷ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، کارشناسان اداره کل استاندارد استان ایلام، از مراکز فروش گوشت چرخ کرده و انواع چای و خرما، پنیر….، جهت آزمون، نمونه‌برداری انجام دادند.

Spread the love

به گزارش پی جور؛ محمدی اظهار کرد: با توجه به طرح عیدانه، نظارت بر نحوه قیمت‌گذاری‌ها و ارائه کالاهای مورد نیاز شهروندان اهمیت زیادی پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: با توجه به تخلفات صورت گرفته در سال‌های گذشته، برنامه‌ریزی لازم برای نظارت بر بازارهای فروش در استان انجام شده است که در این راستا در طرح رمضان ۵۶ برند کالا و در طرح نوروزی ۵۵ قلم کالا از سطح بازار نمونه برداری و خریداری گردید و جهت انجام آزمون به آزمایشگاه ارسال گردید.

لازم به ذکر است، انجام آزمایش‌های دوره ای و نظارت مستمر می تواند بر افزایش کیفیت بیافزاید و این نمونه ها برای بررسی به آزمایشگاه مواد غذایی همکار اداره کل استاندارد استان ارسال شد.

payjor.ir/?p=17695

Spread the love

فاطمه حمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دستگيری کلاهبردار 140ميلياردی در چرداول

چ فروردین 29 , 1403
ایلام_ فرمانده انتظامی استان ايلام خبر داد: فردی که با ادعای فروش خودرو، 140 ميليارد ريال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، توسط پليس شهرستان چرداول دستگير شد.

شاید برای شما جالب باشد

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع